{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

Jeg er i vildrede {{forumTopicSubject}}

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg nu gør. Jeg bor på landet og har min inde kattekilling der er små 12 uger. Da vi bor på landet er der altid et rend af andre katte som enten er fra nogle af de andre gårde eller bare er kommet til pludseligt. Dette at der kommer flere og flere katte er egentlig træls nok i forvejen fordi det ikke er vores og vi kun har indekatten og en steriliseret udekat, men nu er de så begyndt at få øjenbetændelse. Har talt med min dyrlæge idag og han sagde at jeg skulle komme ind med alle de udekatte det var galt med fordi de sikkert skulle ha både dråber og noget pennicilin. Men jeg ser for mig en regning så stor at jeg næsten ikke kan overskue det og det er jo ikke mine katte men naboen vil ikke kendes ved dem og hvad gør man så ? Desværre er alternativet vel at få dem aflivet men hvis der ikke er nogen der gider rundt omkring få deres katte stereliseret eller kastereret er det vel bare et spørgsmål om tid før der igen er en flok så stor herude at problemet kommer igen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er i vildrede
  • #1   12. nov 2009 har du prøvet at kontakte
    (link fjernet)


  • #2   12. nov 2009 Nej det har jeg ikke kan se det er noget med nogle dyreintanater men de modtager vel næppe dyr der er syge og hvis jeg forsår det ret så koster det 500 kr pr dyr at komme af med dem, og vi har jo ja jeg vil tro der er en syv otte stks herude....


  • #4   12. nov 2009 er kattene tamme eller vilde?

  • #5   13. nov 2009 Øv har lige talt med kommunen og i tønder kommune hvor vi bor er der ikke en aftale så de afhenter katte.....
    Jamen de er delvis tamme og vi kan sagtens snakke med dem men det er kun fordi at børnene snakker med dem, for jeg har prøvet at ignorere dem for så måske at få dem til at forsvinde uden held...


Kommentér på:
Jeg er i vildrede

Annonce