3.051 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Stearin i pelsen.. Stearin i pelsen..

Hej:) Ja vi havde den anden dag tændt en masse fyrfadslys tændt.. Hvilket resukterede i at vi havde 3 nysgerrige killinger.. En af dem hoppede op og det lykkedes ham at få en masse stearin i pelsen.. og det sidder der endnu.. Nogen der har prøvet det samme og ved hvordan man får det ud ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stearin i pelsen..
  • #1   13. nov 2009 Klip pelsen af, hvor det sidder, og så ville jeg fremover med katte i huset bruge f.eks. lanterner til levende lys eller placere dem på steder, hvor kattene med garanti ikke kan komme i nærheden af dem.

Husk, katte har IKKE øjne i rumpen, og brændt kattehale lugter ilde (og kan blive en bekostelig affære hos dyrlægen).

• #2   13. nov 2009 det lyder finurligt smiley de er nysgerrige de små.
    min kat er selv meget "glad" for ild. hvis han kan komme til det, snuser han til lysene, og han vil meget gerne ind i brændeovnen, hvis vi skal lægge brænde på.

derfor kan jeg ikke have stearinlys tændt, medmindre, som mega siger, at de er i lanterner. ellers har jeg kun stearinlys tændt, ved det bord jeg sidder, og slukker dem altid, hvis jeg går ud af rummet.

er så nervøs for sådan noget..

• #3   13. nov 2009 kan også bruge de små fyr lys til batteri...

• #4   14. nov 2009 Vi havde bare ingen lanterner og al strøm i hele huset var gået så skulle gå lidt hurtigt og forlod ikke rummet uden min kæreste så var der.. Men altså.. Det var noget med de lå på den anden side af bordet hvor vi ikk kunne se dem og så gik de til angreb på lysene hvor vi jo så lyn hurtigt fik dem væk og hvis de lå og kiggede på dem hvor vi kunne se dem tog vi dem også væk med det samme..

Kommentér på:
Stearin i pelsen..

Annonce