{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En opdrætters hjemmeside, hvad vil i..
  • #1   19. nov 2009 For mig er det vigtigt at jeg kan gå ind og se en side hvor kattens stamtavle står. At det ikke kun er 1 billede af katten men lidt flere og at der lidt tekst til hver kat behøver ikke at være en roman.



  • #2   19. nov 2009 Billeder hvor kattene er i deres naturlige miljø. Hvis de har voliere så også billder derfra, så man kan se hvordan lige dette sted holder deres katte.
    Og så lidt om deres personlighed, så man kan få en fornemmelse af hvilket sind og personlighed der avles efter


  • #4   19. nov 2009 Avlskatte: Fulde navn, forældre, fødselsdato, farve - og ik kun farvekoden, temperament, antal kuld, tests med dato, link til stamtavle, udstillinger, fotos, fotos af evt. afkom samt navn på farkat.

    Fotos og beskrivelse af hvordan avlsdyr bor, såvel han som hunkatte.

    Killinger: Navn, forældre, fødselsdato, farve - og ik kun farvekode, Status, Link til stamtavle, om de vuderes egnet til kæl, udstilling, avl, opdaterede fotos, fotos af forældredyr.

    Ungdyr: Samme som killinger.

    Fotos og beskrivelse af hvordan killinger bor.
    Hvornår killingen er klar til komme hjemmefra.
    Om killingerne er orme, loppe beh. og vaccineret.
    Sælges der neutraliseret til kæl. ( og hvorfor eller hvorfor ik)
    Sælges til avl og hvad betingelser er.
    Hvad prisklassen er til henholdsvis kæl, avl. udstilling.
    Evt. kontrakt ve køb af kat/killing.
    Hvad man fodre med.

    Lidt om hvem man er og hvor i verden opdrættet er.
    Stamnavn og hvornår man har fået det.
    Hvilke klupper/forbund man er med i.
    Hvorfor man valgte lige netop den race man opdrætter.
    Beskrivelse af racen man opdrætter.
    Oplysninger om vigtigheden af at neutralisere kælekatte.
    Oplysninger om vigtigheden af tests.
    Link til bla. opdrættere man har "en forbindelse til", div. forbund/klupper.

    Hvorfor jeg gerne vil læse læse/se de ting på en opdrætters hjemmeside ??
    Syns det dækker godt ind og man I FØRSTE OMGANG kan se om det er stedet man gerne vil købe kat fra, godt være jeg glemt nogle ting med det det jeg sån li i første omgang ku komme på.
    Syns oplysning om neutralisering og tests er god at have med, for det første for at vise holdningen til det i opdrættet, men også for at give evt førstegangs katteejere indblik i vigtigheden af neutralisering med det overskuds antal katte som findes i verden og tro en del som søger en kælekat ik har det store kendskab til de tests der foretages og hvorfor.
    Ang at det ik kun er farvekoden som ska stå, ja personligt ka jeg ik altid li huske de forskellige og irriterende at ska til slå det op, så det jo meget nemmere hvis det skrevet på begge måder ;))


  • #5   19. nov 2009 Tak for jeres indput smiley

    Jeg venter stadig på mit stamnavn, det er først når jeg har fået det at jeg kan købe et domænenavn, og så skal jeg nok give et link, så i kan se om det jeg har skrevet virker okay smiley


  • #6   21. nov 2009 Det var godt du nævnte det med stavefjelene, kunne se jeg havde nogle dumme nogle.. Og så er der sikkert også nogle som stavekontrollen ikke tager, så håber jeg bare man ikke opdager dem *g*

  • #7   22. nov 2009 Tanja: og hvis du vil være sikker på at få alle stavefejl elimineret kontakter du en der kan læse korrektur på din side for dig, inden den bliver offentligt præsenteret.
    Du kan bare sige til smiley


  • #8   22. nov 2009 Trine - jeg vil have dig i tankerne smiley Jeg skal lige have mit stamnavn før den bliver officielt, da jeg ikke vil købe domænenavn osv. før smiley

Kommentér på:
En opdrætters hjemmeside, hvad vil i..

Annonce