{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  salg af katte???
  • #1   19. nov 2009 Killingelisten?:)

  • #2   19. nov 2009 ja, har godt været derinde..men de har ikke min race...skrev til dem men der er ikke sket noget...ØV

  • #4   19. nov 2009 kattepote.dk

  • #5   19. nov 2009 qxl.dk



  • #7   19. nov 2009
    Lotte * Norske Skovkatte til salg* S

    okay det vidste jeg ikke.... men historin melder jo ikke noget om at det er fra et opdræt...


  • #9   19. nov 2009 Det kan generelt også kun frarådes at sætte dyr til salg på auktioner. Man har nemlig ikke mulighed for at sortere uønskede købere fra.

    Iflg. aftaleloven er der indgået en bindende aftale i det øjeblik der er fundet en auktionsvinder, og man er således forpligtet til at gennemføre salget - uanset om man bryder sig om køber eller ej. Det er ikke en acceptabel måde at sælge katte på.


  • #10   19. nov 2009 Josefine * DK Amorito-Kurilean bobtails* - inde i FAQ'en står der "Hvorfor er "min" race ikke på killingelisten.dk ?
    Da det er et stort arbejde at oprette racer i databasen, opretter jeg kun nye racer på opfordring !

    Er det muligt at få "min" race på killingelisten.dk ?
    Ja, det kan sagtens lade sig gøre, men for at jeg kan oprette en ny race, skal jeg bruge en del oplysninger. Kontakt mig venligst hvis du er interesseret i at hjælpe med at oprette en ny race !"

    Hvis du klikker på ris/ros derinde kommer der en mailadresse frem smiley Jeg syntes du skal prøve at skrive til dem, det kan være der er flere opdrættere af din race der finder frem til dig på den måde smiley


  • #11   19. nov 2009 Katrine N - Jo det har man.. Man skriver i teksten "Jeg forbeholder retten til at sige nej til køber, hvis jeg ikke føler det er den rigtige" ved at byde godkender de den aftale

    Så kan man aftale de først skal betale når de henter dyret, på den måde er der ikke nogen der får penge i klemme


  • #12   20. nov 2009 jeg har skreven til killingelisten ang min race..så håber de sætter den på.
    QXL vil jeg aldrig sætte et dyr til salg på.... og jeg er registrert opdrætter- Dk Amorito.
    Mht at hænge billeder op- ja, herning er snart dækket i Mahorka billeder...hehe
    men jeg prøver lige kattepote.
    tusind tak for alt jeres hjælp. det er jo svært når folk ikke "søger" en Kurilean Bobtail killing fordi man ikke ved hvad det er. jeg har tilmeldt hende til Vejen som til salg....håber det måske kan åbne folks øjne for hvor lækker hun har.


  • #13   20. nov 2009 tak tina

Kommentér på:
salg af katte???

Annonce