Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  orijen katte foder
  • #1   3. dec 2009 Hej Jeg fodrer med Orijen forhen fodrede jeg med Royal Canin og jeg må sige at efter skiftet er opkast, dårlige maver og foderallergi stoppet Orijen er nok det tætteste man kommer på det 100% optimale foder til katten som jo råt kød.

Mine kattes menu består af:

Råt kød kylling, okse, svind, lam og indmad)
    LUX dåsemad fra Aldi (Som er uden kulhydrat og korn)
    Orijen tørfoder

Da katten fra naturens side er bygget til at kun at spise kød er det bedste hvis du finder et foder UDEN vegetabilsk indhold eks. Orijen

VH
    Nikie

• #2   3. dec 2009 jeg har også haft brugt det foder min kat fik dårlig måve de første 14 dage selv om jeg gav 50/50 (gammel/ny foder) men derefter har der intet problem været og jeg har en perser han fælder faktisk heller ikke så meget som hans søster gør (som bor hos opdrætteren) om det er fodret ved jeg ikke men kunne jo godt tyde på det..... smiley jeg har denne gang prøvet acana og jeg må indrømme at jeg syntes begge foder er lige gode, jeg hhar så valgt at købe mit foder fra tyskland og det kan godt betale sig også selv om der er fragt på....

• #5   3. dec 2009 hold da op mange tak for de fine svar.

louise b hvor køber du det i tyskland??

• #6   3. dec 2009 Orijen fås til ca 300kr plus fragt i zooplus i england

http://www.zooplus.co.uk/

• #7   3. dec 2009 jeg har også bestildt kradsetræ fra zooplus i tyskland det er samme sted som i england og jeg har så fundet ud af om man bestiller i england eller tyskland kommer det fra tyskland lidt snyd fordi jeg fik lov til at betale fragt fra england tiltros for at afstenderen var fra Tyskland smiley men hvad det er jo MØJ billigt så det går nok... men ellers hedder siden www.zooplus.de smiler

KARINA H: tak for opskriften... men ja jeg fik "styr" på hans mave....... *smiler*

Kommentér på:
orijen katte foder

Annonce