{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny kat
  • #1   22. nov 2005 Hvornår er den anden kat flyttet ind?

• #2   22. nov 2005 Da Bazooka flyttede ind hos Mischa og jeg, der kunne Mischa heller ikke lide ham.. Hun hvæste og rev ud efter ham, og han fik tæsk flere gange om dagen i starten..

Men nu kan de sagtens sammen.. De er ikke slyngvenner, men kan da sove ved siden af hinanden, og de tæsk der før var daglige, er gået over til ugentlige smiley

• #3   22. nov 2005 Så de skal nok bare nå at vænne sig til hinanden hvis den nye ikke har været der så længe..

Men hvis de slås, så kan du lave noget larm.. Klap, slå på en dåse eller noget andet, så fjerner de opmærksomheden... Det har virket ok på Mischa og Bazooka, så de ikke helt fik flået hinanden.. Der har dog ligget hår rundt omkring nogen gange, og de har da fået et par rifter, men ikke noget slemt.. smiley

• #4   22. nov 2005 For 4 uge siden fik jeg også en ny killing og den kunne vores "først fødte" Ally heller ikke li.. Hun var rigtig sur og gal på den lille ny.. Men det tog fra fredag eftermiddag til søndag aften så gik det over og de elske nu hinanden.. Vi var selvfølgelig hjemme så vi kunne holde øje med de ikke åd hinanden.. Men de fandt selv ligeså stille ud af det..

• #5   22. nov 2005 Er glad for at høre det er nomalt den anden kat har boet her i ca 2 måneder...

• #6   22. nov 2005 Jeg var møg nervøs lige da Bazooka flyttede ind, for Mischa kunne absolut ikke lide ham.. Puha..
    Men har du ikke kunne se nogen fremgang fra første dag til nu? Altså om din første kat kunne lide den nye mindre til at starte med endnu? om slaskampene bliver færre og færre.. og dermed mildere? smiley

• #7   22. nov 2005 Men han er begyndt at rive os og hvæse af os når vi har nusset med den nye... men vi prøver jo også at give ham opmærksomhed men det er jo lidt svært når han flipper ud på os

• #8   22. nov 2005 Jaaa, man skal bare huske at give dem lige meget opmærksomhed.. Den "gamle" skal jo ikke føle den nye er bedst.. og heller ikke omvendt.. hehe, en svær balance.. smiley

• #9   22. nov 2005 Ja det er sgu lidt svært... han har aldrig været sådan før... han plejer at være fars mis... men nu gider han mig ikke mere efter jeg har snakket lidt med den nye

• #10   22. nov 2005 Læs evt. denne her tråd, den er rimlig ny og der er da også lidt råd fra de andre herinde smiley

(link fjernet)

• #11   23. nov 2005 Hej
    Jeg ved fra Mille og missen (vores anden kat) at det er helt normalt de ikke lige frem er perlevenner.. Det tager lidt tid og måske også nogle skræmmer og potedask før de lære at aceptere hinanden Men bare holig de skal nok blive gode venner...
    Hilsen Mille og Christine

Kommentér på:
Ny kat

Annonce