{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Hjælp - Endnu en hittekat..... {{forumTopicSubject}}

En af mine veninder, som kun bor 100 m længere nede af gaden, har fået endnu en hittekat. Hun har selv en gammel hankat og en hundehvalp. Hun har kattelem og den anden dag kom denne ca. 1/2 år gamle hankilling, ind af lemmen. Hun har gjort alt for at finde ejeren. Vi bor i et meget lille bysamfund og ingen kender noget til killingen. Vi tror, at nogen måske har sat den af her i byen og så håbet på, at nogen vil tage sig af den. Men ingen vil have den og hun er nødt til, at finde en løsning i løbet af et par dage, da hendes gamle hankat går hjemmefra. Hun ringede til mig og spurgte om jeg ville tage den, men jeg kan simpelthen ikke tage flere, for så skal jeg nok til, at se mig om efter en ny mand smiley Vi regnede løst på det igår og det sidste års tid har vi brugt 30 - 35.000,- kr på katte, så nu er grænsen nået. Det er svært, når der er en kat i nød. Hun har ringet diverse steder og ingen vil tage imod katten, så nu er der kun aflivning tilbage. Og det skærer mig i hjertet. Det er en sund og rask killing. Hjælp... Er der nogle der har et godt råd, til hvordan vi finder et nyt hjem til den, meget, meget hurtigt ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp - Endnu en hittekat.....
Kommentér på:
Hjælp - Endnu en hittekat.....

Annonce