{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem og hvad
  • #1   24. nov 2005 ja men dur de til noget gør de noget? db gir jeg ikke en dyt for.

  • #2   24. nov 2005 Hvorfor tør du ikke selv tage derhen?

  • #3   24. nov 2005 ja altså manden er alkoholiker og jeg er i forvejen utryg ved ham.den eneste grund til jeg tør at gøre noget nu er at jeg er flyttet...det er der hvor jeg har fået mine to fra..jeg havde håbet han havde solgt resten men det har han i sin koger åbenbart glemt. så nu går der 4 voksne hunkatte en voksen hankat. og 6 halvstore killinger i et bur på hmm ved ik jeg kan ca gå 2½ skridt i den ene retning og 2 i den anden og nej jeg har ikke lange skridt...de har intet at ligge på andet en det savsmuld jeg puttede ind til dem sidste år da jeg flyttede dem fra kaninbur til voliere( ja han gik da heldigvis med til det) og det regner ind på den ene side....kattene er meeeeget vilde da de ikke har kontakt til mennesker..problemet er nu større end sidste år pga killingerne hvis de ikke kommer ud nu bliver det umuligt at gøre dem tamme.har sagt det til manden men han er efterhånden blevet træt af mig da jeg ikke har kunne holde min mund ang forholdene...(det har jeg ellers gjort i et godt stykke tid så jeg kunne tilse dem) forrige gang jeg var der ovre kunne jeg ikke komme ind i skuret da der stod en rotweiler og en stor shæfer i gangen mellem burene.han sagde han ikke kunne have dem løse da de åd katte??( fedt for kattene at ha dem stående) nu har han rykket de 2 hunde op på et rigtigt klamt helt mørkt værelse hvor de så kan gå og ikke se dagens lys(manden har 2 huse på hans grund) min mening var faktisk at begå selvtægt og stjæle dem jeg ku få fat i men altså så tror jeg at jeg får tæsk for han ved godt der ikke er så mange ud over mig der ved hvordan det står til og alt for mange gange har jeg prøvet at sende div dyrværnsmennesker ud til steder hvor de så siger bagefter at de kan ikke gøre noget og så står jeg ellers for skud med alle problemerne fra de anmeldte.....

  • #4   24. nov 2005 jeg er simpelt hen i 7 sind med hvad jeg skal gøre


  • #5   24. nov 2005 på lolland
    ved nakskov


  • #6   24. nov 2005 Hvis du tager kontakt til en af dem på www.katteinfo.dk så skal de nok hjælpe dig.

    Kik efter link der hedder OM OS det er nederst på siden i meny.

    Mange Hilsner
    Jani


  • #7   25. nov 2005 så nu har jeg skrevet,0)

Kommentér på:
hvem og hvad

Annonce