{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Kattegrus {{forumTopicSubject}}

Hej med jer, vil gerne høre jeres mening og ikke mindst erfaringer med kattegrus eller sand.... Har to dejlige killinger der er super gode til det med bakken men jeg synes de slæber en del grus med tilbage ud af bakken, hvilket resulterer i orange grus i det meste af køkkenet. De har lukkede kattebakker og der er en måtte foran som jeg har købt hos en dyrehandel der skulle forhindre netop dette problem men synes ikke det virker Er der noget grus der er bedre med netop det problem ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattegrus
  • #1   16. dec 2009 Jamen jeg bruger ekstrem classic det er bare gråt men det er også ud over det hele i badeværelset, tror ikke det kan undgås, er der nogen der har forslag for jeg er også nysgerrig

• #3   16. dec 2009 jeg bruger klumpende grus... og har ikke en lukkede kattebakke, men synes ikke jeg har meget på gulvet ved sidden af.. men jeg har os kun haft katten 1 dag. en den gamle kat brugte os klumpende grus. og der var hellere ik grus overalt.

• #4   16. dec 2009 Jeg bruger det billige fra brugsen som klumper smiley
    Tror du må lære din kat at tørre fødderne af hvis du ikke vil have det, hehe...

• #5   16. dec 2009 Det har måske noget med den lange pels at gøre, lad os sige det sådan de tager det ikke med andre steder i huset, men inde på badeværelset mangler der ikke grus:)

• #6   16. dec 2009 liv:

looool:-) så er det da godt det bare er derinde...det er altid nemt lige at feje op:-)

• #7   16. dec 2009 Jeg brugte en årgang træpiller.. De var rigtig gode og mine katte virkede glade for dem.. Pølserne fjernede man bare efterhånden, og når de så tissede, smuldrede træpillerne efterhånden.. Der lå så ikke de hårde klumper kattegrus over det hele, men selvfølgelig blev der slæbt lidt savssmuld ud fra bakken - det kan ikke undgås, korthåret eller langhåret.. smiley

• #8   16. dec 2009 jaaa og det bedste er hvis der kommer lidt vand på gulvet fra bruseren, så bliver gruset rigtig lækkert he he. Jeg har faktisk ønsket mig en håndstøvsuger, så kan man lige hurtigt tage det:D

• #9   16. dec 2009 Hej med jer ;o)
    Jeg har efterhånden prøvet en del kattegrus produkter: Og så fik jeg et råd fra En opdrætter da hun brugte det.. Træpiller: Jeg har prøvet det i lidt over en ugen nu og synes det er godt...
    1: Det lugter dejligt af træ..
    2: Det sviner ikke som grus gør.. Ikke næær så meget støvsugning..
    3: Og det suger som bare pokker og stadig ikke lugter...

Jeg har gjort følgene... Lavet to bakker med træpiller og en med grus da de skal vænde sig til det og de vil gerne kunne dække brunoerne godt til og det kan de bedre med gruset..

Træpiller har vi købt i Jem&fix 25Kg til 55 kr...
    Måske en ide til jer.. Mvh

• #10   16. dec 2009 Hej !
    Jeg bruger Magic clean fra vitakraft super godt ingen lugt eller grus ud over det hele måske et par perler max

• #11   17. dec 2009 læg et stykke tæppe foran bakken som den skal gå hen over når den kommer ud af bakken. Det skulle nok tage det værste.

Kommentér på:
Kattegrus

Annonce