540 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

kattesele kattesele

jeg kunne godt tænke mig en katte/killingesele:)

panter skal jo være indekat til foråret... men han skal lidt ud synes jeg i sele med snor på så han ik render væk.

nogen som har erfaringer med at gå med katten i sele? og nogen som har en killingesele som de gerne vil sælge:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattesele
  • #1   16. dec 2009 Jeg har faktisk to og jeg ville rigtig gerne med mine og det gik også fint i starten, men anton blev skræmt af nogle børn der ville lege med ham også var vi en park hvor der var fugle men jeg havde slet ikke tænkt på at der var påfugle og de skriger helt vandvittigt, eller brøler. så han blev meget bange og jeg ville ikke udsætte ham for det igen, han er i forvejen meget skrøbelig. Men han var ellers god til den

Og min anden kat var vild med det men har ikkke lige fået vedligeholdt det, men tror jeg vil en tur ud med ham her i sneen bare så han kan prøve det:)

• #2   16. dec 2009 vil du så gerne sælge den ene sele?

jeg synes det kunne være skæg for panter at komme lidt ud. så kunne ha os hilse på fårene:-)og se fugle og alt muligt andet:)

fandet et sted på nettet som solgte killingeseler til 50 kr, men det kostede 75kr i porto..det er lidt dyrt så er det vidst bedre at ta ind og se om dyrhandlen ikke sælger dem hvis det er smiley

• #3   16. dec 2009 nåh så blev han bange for de store fugle... sikke en larm os:-)

• #4   16. dec 2009 vænd ham først til selve sleen inden dørs uden snor i, og så vænd ham til den med sele i også inden for før du går ud

• #5   16. dec 2009 Jamen du kan starte med at give ham selen på derhjemme det gjorde jeg, så gik de lidt rundt med dem smiley

Jamen jeg tror min er for stor til din, er din ikke en huskat? jeg har købt en large fordi jeg har maine coon. Men hos dyrhandlen er de billigere, har endda set dem til 30 kr i kvivckly og noget:) så det kan godt betale sig at kigge sig om. I øvrigt hvis du i forvejen skal have noget mad og andre ting så brug zooplus.com det er meget meget billigere end inde i byen:)

• #6   17. dec 2009 jeg må til byen og kigge tirsdag:) lille panter skal jo os ha julegave som hans 2 søskemde:)

Kommentér på:
kattesele

Annonce