540 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
kattesele kattesele
jeg kunne godt tænke mig en katte/killingesele:)
panter skal jo være indekat til foråret... men han skal lidt ud synes jeg i sele med snor på så han ik render væk.
nogen som har erfaringer med at gå med katten i sele? og nogen som har en killingesele som de gerne vil sælge:)
0 synes godt om
mar 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 18 Svar: 223
Og min anden kat var vild med det men har ikkke lige fået vedligeholdt det, men tror jeg vil en tur ud med ham her i sneen bare så han kan prøve det:)
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 23 Emner: 39 Svar: 241
jeg synes det kunne være skæg for panter at komme lidt ud. så kunne ha os hilse på fårene:-)og se fugle og alt muligt andet:)
fandet et sted på nettet som solgte killingeseler til 50 kr, men det kostede 75kr i porto..det er lidt dyrt så er det vidst bedre at ta ind og se om dyrhandlen ikke sælger dem hvis det er
jan 2007
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
mar 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 18 Svar: 223
Jamen jeg tror min er for stor til din, er din ikke en huskat? jeg har købt en large fordi jeg har maine coon. Men hos dyrhandlen er de billigere, har endda set dem til 30 kr i kvivckly og noget:) så det kan godt betale sig at kigge sig om. I øvrigt hvis du i forvejen skal have noget mad og andre ting så brug zooplus.com det er meget meget billigere end inde i byen:)
jan 2007
kattesele