{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

OM KG {{forumTopicSubject}}

hvor er det synd og skam og ærgeligt at Kg snart kun er blevet et sted hvor man udhænger hinanden ,så for det ene og så for det andet ..
Et sted som burde være et hygge og oplysnings sted , hvor man kunne søge hjælp til sine katte uden at man bliver slagtet.
Vi har alle den fælles interesse "katte" Så hvorfor alt det andet ,man mister lysten til at være her.
Det er sgu sørgeligt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OM KG
  • #1   21. dec 2009 benthe

hvor har du bare ret
    kg er ved at blive et sted med ondsindet sladder og rygter

britt

ang. den tråd så er det ikk mig der har slettet den
    jeg ka godt tåle modvind

• #3   21. dec 2009 simon og n

du har helt ret

• #4   21. dec 2009 soldaterne må jeg spørge om det er dem der kender mig som ville forsvare mig
    for det var dem der røg nemli
    men det er li meget nu tråden er væk og sådan er det
    sket er sket

• #5   21. dec 2009 jeg ved da godt det ikke kun er her ,men nu var det lige her jeg prøver at deltage mest da jeg har katte ..
    JEG bliver sgu så ked af det når man sådan skal hakke på hinanden
    er det ikke kattene man kan hakke på går man videre til personen ...
    det er rigtig at er der et indlæg om noget man ikke rigtig kan farer i flæsket på nogle , så så er der ingen der svarer

• #6   21. dec 2009 det kunne sørme være dejligt , Nat
    jeg er her fordi jeg gerne vil dele dagens glæder jeg oplever med mine skønheder og bekymringer .. vise mine skønheder og kigge på alle de andre skønheder der er her

• #7   21. dec 2009 benthe

sys oz at kg sku være et sted hvor man får gode råd og hjælper hinanden
    et sted hvor man viser sine dejlige dyr
    og man deler sine oplevelser

• #9   21. dec 2009 det kn jo heller ikke være rigtigt at man vælger ikke at læse visse tråde som måske handlede om noget man gerne ville ytre sig om men på en pæn måde uden at det straks bliver massemord

• #10   21. dec 2009 Jeg ved ikke hvorfor der er sådan en nærtagethed fra mange trådstartere - de opfatter det direkte forrnærmere skrives der ikke det de vil høre - eller er der en anden syns eller indgangs vinkel. Svar KUN på hvad der bliver spurgt om - ellers er fanden løs i laksegade - nogen gange er der altså mere end en sandhed - og en måde at gøre tingene på.

Det er i mine øjne at nedgøre andre bruge at slette tråde fordi man ikke får de svar man syntes passer en.

Det er ikke en henvisning til Caths tråd - det er mere generelt

• #11   21. dec 2009 lis

ku rigtig godt li dig i min tråd du gav mig svar på mange ting jeg ikk vidste
    ros til dig

• #12   21. dec 2009 eksemblet er så klart i denne tråd , der bliver brugt et ord som soldat og straks er fanden ls , hold dog op

• #13   21. dec 2009 det er snyd jeg vil oz lære at lave smileyer

• #14   21. dec 2009 ja lige som i jesus og josefine " vi er alle guder"

• #17   21. dec 2009 tror I har misforstået det hele med denne tråd
    Tina M .. hvor brokker jeg mig ???

Felis: jo men kan man stdig ikke tale pænt af den grund og måske forsøge og hjælpe og der er jo to sider af en sag .. mange gange når der ryger sådan en tråd op kendes baggrunden sjældent , fordi der er ingen der sender en pb og spørger om forklaring eller giver et råd

• #18   21. dec 2009 jytte

hvor har du ret

• #19   21. dec 2009 Jeg vil da lige benytte lejligheden til, at ønske jer alle en rigtig glædelig jul fra misserne og jeg:)

• #20   21. dec 2009 lotte

i li måde rigtig go jul til dig og misserne
    fra os her og misser og vuffer

• #21   21. dec 2009 jo men den var gennerel jeg har ikke myntet den på nogle bestemte personer

• #22   21. dec 2009 også herfra
    Glædelig jul smiley til alle

• #23   21. dec 2009 OK, jeg er så ikke med i hæren af de flinke soldater.

Jeg avler helt bevidst kort tid på mine katte - og når det er gjort så får de et nyt hjem (det nogen kalder kasseret)

Det er helt ok med mig at der er nogen der finder det både hjerteløst og forkasteligt¨.

Jeg gør det fordi jeg ikke ønsker mine katte år efter år efter år skal føde kuld og tage den ene efter den anden ruchetur op og ned af rangstien. Og fordi jeg er så realitisk jeg ved at at jeg på ingen måde kan hamle op med et godt kælehjem med få kastrater. Det vil altid være mere stressfuldt i et katteri hvor der hele tiden rykkes rundt på rangordenen.

Det er meget forskelligt hvordan man opfatter kattevelfærd. Jeg falder ikke næsegrus og syntes det er verdens bedste kattehjem dem der har opdræt og hovedparten består af kastrater. Hvem har glæde af det - INGEN - jo dyrlægen måske med det det forhøjede stressniveau medfører.

I mine øjne er man en god opdrætter når man kan sætte sine dyrs velfærd over ens egne egoistiske behov. Ved godt jeg er ret alene i den antagelse - desværre.

• #24   21. dec 2009 Tak skal I have:)) For det er jo jul og dyrene og vi skal jo hygge og have livretter osv, en dejlig tid hvor vi forhåbentlig har tid til, at gøre lidt mere for os selv og hinanden. Fald nu ikke i isen, den er glat i dag, minus 12 gr her i nordjylland...

• #25   21. dec 2009 der må jeg jo give dig ret Lis

• #26   21. dec 2009 hvorfor være i bageriet vis man alligevel ikke kan lide lugten?

• #27   21. dec 2009 Brit H . jeg brokker mig ikke , jeg prøver at få en fornuftig diskution /samtale i gang i håb om at det måske kunne hjælpe
    men her er for lidt høvdinge til at holde dem der tror de er høvdinge i ørerne smiley

• #28   21. dec 2009 Maria L skriver:
    "hvorfor være i bageriet vis man alligevel ikke kan lide lugten"

Der er dårlig lugt i alle bagerier - og den bliver kun dårligere hvis alle forlader stedet.

Kors hvor ville her være kedeligt mente alle det samme og alle havde den samme viden.

Nogen kalder sådan en enighed hyggeligt - jeg finder det uhyggeligt og ingen har gavn af det.

• #29   21. dec 2009 Nat . Jo men er der ikke andre måder at gøre det på end at bruge KG til udhængning , så vidt jeg ved er der da både DB og kattenes værn og politiet hvis det er rigtig grelt ..
    Du synes selv som alm. bruger at det er ok at hænge folk ud ,eller har jeg misfortolket dine skrevne ord smiley

• #31   21. dec 2009 Heidi,

Nu er det december - så for denne ene gangs skyld får du lov til at være enig med nogen:-)

Sikken en julegave at få - ik'?

Glædelig jul og et kattens godt nytår

• #32   21. dec 2009 nu er der jo så altid 2 sider af en sag
    pointen består nok mest i hvem man lytter til og hvem man vender sig mod
    kvinder er modbydelige og ka virkelig være onde

hvornår ved man om den der blir udhængt ikk har rent mel i posen
    er det når der er andre der kommer med en ny historie
    om det samme og så den ene halvdel står på den ene side og den anden halvdel står på den anden side

dette er skrevet som generelt

• #33   21. dec 2009 lis; jamen folk brokker sig KONSTANT over kg.

og fordi man bliver frosset er nok fordi man har overskredet en regl?
    ellers er der ballade det ene og det andet sted.
    ja folk ughænger hinanden. men så har vi jo heldigvis haerne til at sørge for at det ikke sker.
    men de kan jo ikke være over det hele. de er jo også kun mennesker og har faktisk et liv uden for computeren også.

• #34   21. dec 2009 Jytte,

Nu har jeg i lang tid lagt mærke til hver gang jeg skriver noget - så fyrer du den af med der er kun een måde. (underforstået, det jeg skriver)

Det er der jo så ikke som jeg læser det, kun een måde - der er da også mindst din - forskellen er bare jeg fortæller gerne om hvad jeg mener er rigtigt - det gør du ikke - men du skriver mægtig gerne tydeligt mellem linierne hvad du mener om mig.

• #35   21. dec 2009 nat

var det der en stikpille til mig

• #36   21. dec 2009 så vidt jeg kan se, er der da et par stykker herinde, der heller ikke selv er blege for at hænge hverken sig selv eller andre ud
    og nu sidder de så og prædiker for det modsatte.

• #37   21. dec 2009 feline : vil du uddybe det ???

• #38   21. dec 2009 et eksempel på at jeg sys at der er forskel på folk er nu da vi er ved udhængning
    i en tråd ka der være nogen der får lov at sidde og svine folk til
    og når der så kommer nogen ind i tråden og forsvarer den der blir svinet og løjet om
    ja så blir de frosset og det er uanset om de så bare skriver at tråden da vidst har taget en grov drejning
    og det er så set mere end en gang

dette ska så oz forstås generelt

• #39   21. dec 2009 nat
    oki ville bare li høre

• #40   21. dec 2009
    jeg synes det er meget dobbeltmoralsk, når folk den ene gang efter den anden, springer med på bølgen, når nogen bliver udhængt.
    tit og ofte står først i rækken, når der er ballade, og så bagefter sidder og spiller hellige. det ser man jo gang på gang herinde.

• #41   21. dec 2009 det jeg skriver ska så forstås som generelt smiler

• #42   21. dec 2009 Merry jul

er det en dessert eller hva'?

• #43   21. dec 2009 DK maine

ja rigtig go jul til dig oz
    vi er helt klar til julen oz her så det blir skønt

• #44   21. dec 2009 ja kunne da godt være man skulle jule ,men jeg juler ikke så meget her i flytterodet smiley

• #45   21. dec 2009 * Britt H *

<b> HØRT </b>

• #46   21. dec 2009 DK maine

jeg henter først fløde når jeg ska hjem til min mor og fejre en jul og så er vi herhjemme og fejre jul oz så børnene får 2 dejlige jul
    de glæder sig bare så meget

• #47   21. dec 2009 og kan for øvrigt godt lide at folk snakker "generelt" i denne tråd. selvom der hele tiden hentydes til lige nøjagtigt den samme sag.

• #48   21. dec 2009 DK maine

ja julen er en go tid for hygge og dejlige aftener med levende lys

• #49   21. dec 2009 Jeg synes nu KG er sådan et hyggeligt sted;o) Og den ene tråd jeg oprettede der fik jeg super hjælp og vejledning. Dog blev tråden ødelagt senere da der blev blandet en masse ting ind i den, som slet ikke hørte hjemme der.
    Men jeg er godt tilfreds med KG og igen så vælger man selv, hvad man læser og deltager i.
    En rigtig god jul til jer alle;o)

• #50   21. dec 2009
    Lille Miv *

ja læste godt din tråd.
    og du har fuldstændig ret. man vælger selv om man vil hoppe med på vognen eller ej. og tit og ofte stiller folk sig frivilligt i skudlinien.

• #51   21. dec 2009 Feline Paw, skriver:
    "og kan for øvrigt godt lide at folk snakker "generelt" i denne tråd. selvom der hele tiden hentydes til lige nøjagtigt den samme sag."

hmmm - jeg vil godt be' mig fritaget, tak!

Jeg blander mig ikke i den form for sentationslyst med mindre jeg selv har været på stedet og med egne øjne set det forholder sig sådan.

Det er rigtig dumt at offentliggøre billeder af killinger med snask i øjnene. De felste har vel haft et kuld eller to der har haft det - men at skille det til skue - det skal man ikke gøre. Hvilket de sidste par dage er et tydelig bevis på.

• #52   21. dec 2009 Feline Paw. ja netop og så må man også kunne klare de tæsk der kommer;o)

• #53   21. dec 2009 lille miv

ja du har ret kg er et godt sted men det er slet ikk det samme mere
    det sku være tilbage til da man hjalp hinanden
    og nej mener ikk bare at gi ret og klappe skuldre men virkelig hjalp
    hvor er det godt du fik hjælp i din tråd

lilje
    duftlys de er bare gode
    vi har levende lys og ild i brændeovnen og så har vi røgelses pinde
    det er bare ren hygge

• #54   21. dec 2009 HØRT . Lad det være jul året rundt smiley men sgu uden gaver det bliver sgu for dyrt

• #55   21. dec 2009 DK maine
    ja man ska da ku hygge hele året
    der er nu ikk noget som at sidde sammen og hygge med en go film eller en go bog
    eller en tur til stranden og finde sten

• #56   21. dec 2009 benthe

griner hvor har du ret

• #57   21. dec 2009 Lis - Det er bedre at forebygge end at helbrede *

den var nu heller ikke lige myntet på dig smiley
    men du ved også hvad der hentydes til. det er det der er lidt sjovt.

Lille Miv *

lige præcis. smiley tit og ofte er det ris til egen røv.

• #58   21. dec 2009 DK Maine...Enig...gaverne kunne jeg såmænd godt undvære, men selve julehyggen og stemningen den er det bedste;o)

• #59   21. dec 2009 og så blev der stille GG
    synes nu ikke det er slemt herinde.
    jeg tror KG er hvad man gør det til.
    det er tit og ofte de samme personer, der frivilligt stiller sig i skudlinien herinde. de bliver så haglet ned, hvorefter den samme flok altid kommer for at redde dem.
    og det er ret svært for mig at forstå hvorfor folk gang på gang på gang, forsvarer folk der selv beder om det.
    lad dem da sejle i deres egen sø, og selv rode sig ud af det, de nu engng roder sig ind i.
    vi er alle voksne mennesker, og burde kunne svare for os selv hver især.

• #60   21. dec 2009 Feline Paw...Enig igen;o) Når man opretter det ene emne efter det andet på diverse forums, så må man forvente, at ikke alle er enige. Og man må også forvente, at folk kan få nok af diverse tude tråde osv. Hvis folk har et behov for, at lufte hele sit liv på et forum, så vil der altid være nogle, som ikke er enige. Sådan er livet, det ved man hvis man deltager i det;o)

• #61   21. dec 2009 Lille Miv *

vel sagt. jeg har ret svært ved at sætte mig ind i behovet for, at dele al sin ulykke med en flok fremmede mennesker på internettet...?
    kunne aldrig drømme om at udstille mig selv på denne måde...

og det samme, hvis man har skidt i nælderne, må man sgu også forvente at man får tur.

• #62   21. dec 2009 nej gaverne er lige meget smiley
    medmenneskelighed er dejligt

• #63   21. dec 2009
    * Britt H *

nu hvor du bringer det på banen, troede jeg at folk, der ikke havde råd til at holde jul, fik en hjælpepakke eller sådan noget, hvor der er alt til julemiddagen i??

• #64   21. dec 2009 britt; jeg forstår det heller ikke rigtigt.

• #65   21. dec 2009 feline; man skal da være meget på numsen for at få sådan en skal man ikke?

• #66   21. dec 2009 mad eller ikke mad til jul . var da ikke emnet på tråden .
    jeg sletter den hvis nogen skal hænges direkte ud i den

• #67   21. dec 2009 Maria L

jo jo. jeg mener bare , at hvis folk ikke har råd til hverken juletræ, eller mad. så må man da være berettiget?

• #68   21. dec 2009 tror nok du skal have små børn og hvad folk ike har råd til er jo noget de vuderer ..

• #69   21. dec 2009 Benthe Skovpigens S

kender flere der har fået den. og der skal faktisk ikke så meget til, som man skulle tro... hvilket jeg så er synd og skam for dem der VIRKELIG har brug for det.
    der er en del der får den, uden egentlig at have brug for det.
    men det var også bare et spørgsmål. smiley

• #70   21. dec 2009 felne; ja du siger egentlig noget.. men et juletræ koster også alverden.. jeg har da set et tl en 50' krone seddel.

• #71   21. dec 2009 Synes nu det er godt at folk som ikke har så mange penge, kan få hjælp på denne måde, så også børnene kan få glæde af julen;o)

• #72   21. dec 2009 Lille Miv *

selvfølgelig. der er bare nogen der udnytter det.og det er sgu svineri smiley

Maria L

ja det koster ikke mange basseører hvis man gider kigge sig lidt omkring

mener det er et spørgsmål om prioritering for de fleste mennesker

• #73   21. dec 2009 da vi var ude og hente vores så jeg da et til en 50'er..

• #74   21. dec 2009 har godt hørt om den der gruppe.
    men selv der var der da også ballade, fordi nogen misbrugte det, var der ikke?

• #75   21. dec 2009 vi gav 250kr,men så støttede vi også den lokale spejderklub

• #76   21. dec 2009 DK

jo tak:)

• #77   21. dec 2009 Hvis man har mange dyr og ikke har råd til, at holde jul for sine børn, så er min mening at så burde man måske overveje ikke, at have så mange dyr. Dyr koster det ved vi alle. Jeg har ikke set den gruppe på HG, men jeg ved, at der har været snak om den.
    Jeg mener, at det er godt for dem der VIRKELIG trænger og ikke har nogen andre muligheder, men hvis der er nogen som udnytter det, så er det for dårligt.

• #78   21. dec 2009 DK..ja det er flot og dejligt at folk vil hjælpe hinanden;o)

• #80   21. dec 2009 jeg tror desværre bare at mange vælger at lade være, fordi de er bange for at blive snydt. smiley

og det kan jeg egentlig godt forstå. hvis man ikke har ret meget at gøre med selv, må man føle sig ekstra meget udnyttet HVIS sådan noget sker.

og kan ikke forstå hvordan folk har samvittighed til at snyde på den måde smiley

• #81   21. dec 2009 der er desvære folk der udnytter folk med hjælpe hjerter :o(((

• #82   21. dec 2009 Jeg kan ikke helt forholde mig til at det er så svært at være på galleriet genneralt og at der er mange undsulet mennesker og soldater.........på KG som skulle gøre det surt for folk herinde..........jeg er selv en af de mennesker som er meget ærlige i mine dialoger og ind imellem får jeg også en over tuden af administrationen når jeg går for langt men når folk lægger op til diskution vedr en tråd som omhandler misrøgt og katte som bliver kørt ned.....m.v...og harutrolig undt af sig selv............så bliver jeg skarb for det er ikke dyrene som bestemmer deres vilkår det er os mennesker og vi skal hele tiden være ti skridt foran og give dem tryghed og sikkerhed............og når nogle klynker så er mine klør ude ellers er jeg aom en meget fredlig bruger som støtter op hvis jeg har noget jeg kan byde ind med...............det sværeste er altid at kommunikere på den mest hensigtsmæssige måde uden at støde nogen men så dan er livet jo ikke altid og det skal det heller ikke være...ind imellem hjælper det at få et opråb og man ændre kurs.........men ellers glædelig jul til alle dem som tør tage konflikt når den opstår............kh. Løverne

• #83   21. dec 2009 det er en rigtig go gruppe rigtig mange har fået hjælp og hvor er det dejligt at den glæde de udtrykker over den hjælp som så mange flot giver

• #84   21. dec 2009 Pia L

".........men ellers glædelig jul til alle dem som tør tage konflikt når den opstår............"

glædelig jul til dig også da smiley

• #85   21. dec 2009 der er desværre bare ikke ret mange der kan. og så bliver de såret. og så skal de trøstes smiley

Cath

det er bare synd og skam at der er nogen der har udnyttet det

• #86   21. dec 2009 feline paw

håber da ikk der var nogen der udnyttede det
    der var rigtig mange godhjertede mennesker

• #87   21. dec 2009 PIa; glædelig jul til dig også :o))

cath; der er nogen der har udnyttet det.

• #88   21. dec 2009 Pia L..Så sandt som det er sagt;o) Glædelig jul til dig også;o)

• #89   21. dec 2009 maria l

oki det er bare ikk iorden men det er en go gruppe alligevel sys jeg

• #90   21. dec 2009 Maria L..Folk skulle skamme sig når de udnytter de folk, som rækker en hånd ud for, at hjælpe. Mange som hjælper har jo heller ikke selv uanede midler, men de gør det fordi de mener, at de måske kan undvære lidt, så andre også kan få glæde af julen.
    Men ja jeg hader også klynke og tigge tråde. Det er et forum for søren da....

• #91   21. dec 2009 Lille Miv *

tiggertråde? det er da forhåbentlig løgn? vil folk virkelig nedlade sig til det?

• #92   21. dec 2009 cath; nej det er slet ikke iorden!

lille miv; jeg er også træt at uhh jeg har ingen penge til julen tråde send mig noget... ja :o) det er der jo nogen der er slemmere til en andre!

• #93   21. dec 2009 Cath

idden er god. men det fungerer desværre bare sjældent i praksis. der vil altid være nogen der udnytter situationen. og dermed ødelægger det for andre. syns der er forkasteligt rent ud sagt.
    man skal ikke få hjælp fra andre, for så bare at gå ud og bruge penge til noget andet.

• #94   21. dec 2009 ja har godt set nogle af de tråde hvor der bedes om hjælp til julen
    sys det er oki at folk får hjælp når de ikk ka

desværre har min tøs oz haft oprettet nogle tråde herinde hvor hun har bedt om hjælp
    og det har været en misforstået godhed hun har gjort det i
    men ikk noget jeg ville ha

• #95   21. dec 2009 feline paw

der er da rigtig mange der fik hjælp i den gruppe
    så sys da det var en kanon ide

• #96   21. dec 2009 FELINE; ja ideen er super, men det er FANDME ægerligt at nogen er så uærlige og snyder folk lige for næsen! jeg syntes at det er så klamt!!

bare bedrageri og snyderi... jeg kan slet ikke have det!!

• #97   21. dec 2009 Cath

så vil jeg da håbe at du har fået forklaret hende at sådan noget skal hun ikke gøre.
    det må være enormt pinligt

• #98   21. dec 2009 feline paw

jeg har hørt begge sider af sagen hvis det er den ene du snakker om ja

• #99   21. dec 2009 den gruppe er jeg da gået glip af . jeg har fået købt for meget til julegaver og kunne da godt have hjulpet med lidt

• #100   21. dec 2009
    Benthe Skovpigens S

den er vist inde på Hg

Cath

begge sider af hvad?

• #101   21. dec 2009 benthe

det er en kanon gruppe inde på hundegalleri
    der er oz en herinde

• #102   21. dec 2009 feline paw

begge sider af den sag du snakker om nu

• #103   21. dec 2009 Cath

øh. tror ikke jeg snakker om noget specifikt
    du sagde selv at din datter havde oprettet nogle upassende tråde. det var det jeg kommenterede på

• #104   21. dec 2009 feline paw

oki ja det ka du tro jeg har snakket med hende om
    og det gør hun ikk mere har hun lovet mig

• #105   21. dec 2009 for ja det var enormt pinligt

• #106   21. dec 2009 aha en åben gruppe

• #107   21. dec 2009 benthe
    den på hg er åben mener oz den der er her den er åben

• #108   21. dec 2009 Benthe Skovpigens S

er den åben?

Cath

hvilken sag troede du jeg snakkede om?
    tror nu også min datter ville få frataget internettet, hvis hun opførte sig sådan online. smiley så ville hun få at vide at hun tydeligvis ikke var gammel nok til at bruge nettet.

• #109   21. dec 2009 feline paw

det var en anden sag jeg troede du snakkede om

hende her er 19 og ikk min rigtige datter hun er en vi har taget til os
    men hun har fået en skideballe for det var så ikk kun en gang hun gjorde det

• #110   21. dec 2009 Hvad hedder den gruppe?

• #111   21. dec 2009 Cath

så er det, man bare har lyst til at spørge om det ikke er på tide at de flytter hjemmefra:)
    og nej nej. har jo aldrig set en tiggetråd herinde, så har ikke så mange sager at udtale mig om. smiley

• #112   21. dec 2009 øøøh nu sidder jeg i den her tråd og har li modtaget endnu en trussel denne gang om jeg har nydt tiden med mine børn

• #113   21. dec 2009 modtaget en trussel? hvordan det?

• #114   21. dec 2009 på sms det er den anden jeg får nu
    og det er en der sidder og ser hva jeg skriver herinde

• #115   21. dec 2009 jamen har du givet dit nr ud til nogen herindefra? i så fald må du da vide hvem det er?

• #116   21. dec 2009 Man kan vel se hvem afsender af truslen er.
    Trusler skal ingen finde sig i - Jeg ville kontakte politiet med det samme.

• #117   21. dec 2009 du kan jo så på det nummer den er afsendt fra hvem det er cath

• #118   21. dec 2009 feline paw jeg har lavet en tråd nu da jeg ikk vil ødelægge denne tråd undskyld

• #119   21. dec 2009 drøfter dig egentlig ikke. drøftede det at nogle mennesker udnytter julehjælp i den ene eller anden form. at du så måske føler dig truffet, kan vi jo ikke gøre for..?

• #120   21. dec 2009 og hvad har det så lige med os andre at gøre, at Britt skriver det? det var en enkelt kommentar. det behøver da ikke betyde at resten af tråden så drejer sig om dig?

• #121   21. dec 2009 hmm det var det der med at være nærtagende...
    og samtidig konfliktsky.
    det er hele to ting på en gang. det går virkelig ikke GG

• #122   21. dec 2009 Det der generralt er problemet på KG er at alt bliver blandet sammen i en pære vælling og hvis man ikke er hægtet af for længst så bliver man det i hvertfald længere nede i trådene............stop nu en halv om naseri og klynkeri.............hvis det ikke drejer sig om katte så burde trådene lægges ind under frustrerede kvindemennesker........men støt op om folk som har problemer med at skaffe penge til dyr som er tilskadekommet eller efterladt hvor uskyldig mennesker tar et stort ansvar og hjælper de arme katte som er ladt i stikken............m.v. .og til de mennesker som nasser er kun et at sige få jer et fast arbejde så skulle der nok være råd til at have dyr m.v. ellers må man vente til pengene kommer i hus........det er jo ikke gratis at have dyr og så få sat en stopper for at masse producere dyr hvis man ikke kan komme af med dem igen.......det er min holdning..............Løven

• #123   21. dec 2009 pia

jamren er det efterhånden til at komme udeom tuderiet efterhånden herinde?

• #124   21. dec 2009 jamren = jamen (men passede måske meget godt alligevel)

• #125   21. dec 2009 Ja...................øh...................nå Feline Paw din bisse............skulle vi ikke bare stoppe for i dag og slinger ud i køkkenet og snuppe en dejlig kop kakao og måske se om der ikke ligger et lille jule chokolade ved siden af og hvis der ellers er noget sjovt at glo på i fjernsynet inden sengetid ville det også lige gå an......det siges ellers at det er sundt at gå i seng med en sjov bog alsånår manden sover...griner.............man skulle sove så godt og å vogner man næste morgen og ser helt lyst på tingene.........det skal prøves inden nytår............kh. Løverne

• #126   21. dec 2009 Jae må tilstå at jeg ikke er fuld med utrolig træt (kan ikke styre ordene længere)............jeg håber at i selv har fantasi til at læse imellem linierne.kh. Løven

• #127   21. dec 2009 jeg vil give simon og n ret i det der blev skrevet derfra:
    Jeg ville måske bruge forummet mere hvis jeg ikke havde den opfattelse af, at næsten lige meget hvad man spørger om herinde, så får man lige et par sure bemærkninger med på vejen hvis det ikke ender i en diskution.
    Hvis man finder et indlæg om en hunkat i løb så er der næsten altid nogen der lige skal gøre sig kloge om at katten ikke har godt af det og den burde neutraliseres og dit og dat. Nogen skriver sådan ting på en god måde self. men andre vil bare gerne hentyde til at man ingen forstand har på kattes ve og vel. Og dette er bare et eksempel, så ingen diskution om det nu.

Jeg synes også at hvis der er indlæg som ikke ligger op til en diskution, altså som man ikke rigtig kan diskutere om, så er der ikke ret mange der svare... Eller det er måske bare mig?

jeg har det nemlig på samme måde, ved godt der også er nogen der skriver for at hjælpe men syntes også tit at når man spørg om noget bliver der mere kritiseret i stedetfor hjulpet

• #128   23. dec 2009 Hvis man er træt af KG, så hold en pause. Lav noget andet end at sidde og skrive fnidder fnadder. Jeg er herinde meget sjældent - har været herinde meget, men egentlig synes jeg ikke at det er så SUPER et sted at være mere. Men kommer da ind og kigger engang imellem. Man vælger jo helt selv, hvad man vil deltage i og hvad man ikke vil.

At læse denne her tråd er som at spille den samme lp flere gange i træk. Det er det samme igen og igen og igen....

Skriv i de tråde du finder interessant og hold dig fra dem du ikke gider - værre er det vel ikke.

Rigtig god jul til jer alle :o)

Kommentér på:
OM KG

Annonce