{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.513 visninger | Oprettet:

Spørgsmål vedr. hankat {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens..

Dette virker måske som et lidt frækt spørgsmål (men slet ikke min hensigt)

Men jeg har undret mig over hvor "dillermanden" sidder henne på en hankat smiley
Man ved jo hvor den sidder på en hund og den har det jo med at komme frem i ny og næ. Nu er min hankat snart 2 år og jeg tror næsten at han er en pige selvom han er kastrat.. smiley

Tør ikke google for vil helst ikke se billeder, hehe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål vedr. hankat
  • #1   22. dec 2009 Hehe smiley Kan man andet end at smile her ? smiley

    Hvordan dælen forklare man hvor den sidder?
    Ehm, mellem bagbenene :b Når jeg nusser Bølle på den nederste del af maven, titter "dillermanden" frem :b


  • #4   22. dec 2009 Den sidder jo sådan set samme sted som på en hanhund, den er bare betydeligt mindre.
    Tyndere end en lillefinger, ja tyndere end en blyant.


  • #5   22. dec 2009 jeg ville forklare det sådan
    ikke langt fra dens numsehold sider hans tissemand, der er lig´som en lille ring hvor den kan kigge ud... den er helt lyserød og meget tynd...(ikke noget at være stolt af... hi hi hi)

    jeg syntes ikke det er et pinligt emne at tage op, der sidder sikkert flere som undre sig men ikke tør at spørge....


  • #6   22. dec 2009 Den sidder samme sted som på hunden

  • #7   23. dec 2009 Man burde kunne se den når de vasker sig. Min hankat viser den i hvert fald engang imellem :o)

    En kats kønsorganer sidder samme sted som på feks. en hund. Der er ikke rigtig nogen forskel andet end i størrelse. Mener da også at hanhunde har en spids lyserød penis.


  • #8   23. dec 2009 Lige under hvor bollerne har siddet, er der et lille hul. Når katten fx vasker sig, vil du somme tider kunne se en lille lyserød spids penis. Den er ikke særlig stor.

    Hundens sidder lidt længere oppe ad maven end kattens gør.


  • #9   23. dec 2009 Jeg har også to hanmisser og jeg har heller aldrig set deres tissemænd:) Men ingen brok herfra he he

  • #10   23. dec 2009 hejsa prøve at kikke inde ved mig kik under bøllemis så kan du se den lille tap,god jul samt et godt nytår

  • #11   23. dec 2009 Hehe tak for alle jeres svar smiley Hehehe, er sku sikker på at min hankat er en hunkat, haha smiley

    Men nu er jeg blevet det klogere ... smiley

    God jul smiley


  • #12   25. dec 2009 vil også lige sige at en tissegøj på en kat og hund ik sidder det samme sted...
    På hunden sidder den jo helt op af maven men s den på en kat sidder helt nede mellem bagbenene, tæt på røven.. smiley
    God jul til i andre også.....


  • #14   26. dec 2009 Haha Aalsbo smiley

    Ja der kan man da i det mindste se noget, men jeg tog lige et kig på Alf efter jeg så dit billede og kan godt se at han har det samme, det er mærkeligt at den bare ikke er større end det smiley

    Det er næsten helt synd :)))


  • annelise s
    annelise s Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Svar: 2
    #15   9. jan 2010 Jeg har en kat, som flyttede ind i vores stald for ca. 9 år siden. Han var voksen, da han kom. Jeg har hele tiden troet, det var en kastreret hankat (vi har ikke kunnet finde ud af, hvor han kom fra, mener han er en sommerhuskat). Nu har han været sløj over julen, og vi har taget ham ind, og han er ved at komme sig. Men så igår så jeg, at han havde ligesom lidt udflåd, som fra en skedeåbning ca. 4 cm under endetarmsåbningen. Hvis det er en kastreret hankat, vil man så kunne se penisåbning på den måde? eller er min hankat en hunkat?

  • #16   9. jan 2010 Jeg har et meget fint eksempel her, hvis du tør se smiley

    (link fjernet)


  • annelise s
    annelise s Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Svar: 2
    #17   9. jan 2010 Hej Camilla - Tak skal du ha'. Men vil du kunne se den åbning bagtil, når han står og spiser, hvis han er kastreret?

  • #18   9. jan 2010 Annelise S
    Nej, den vil ikke være synlig bagtil - det tror jeg da i hvert fald ikke.. Men 4 cm, det må være en hankat, for på hunkatten sidder skedeåbningen tættere på endetarmsåbningen..

    Har du haft ham til dyrlæge? for de må da kunne se om det er en han eller ej.


Kommentér på:
Spørgsmål vedr. hankat

Annonce