Hvad skal jeg vælge af foder?! {{forumTopicSubject}}
Jeg står og skal til at vælge noget andet foder end det jeg plejer, for jeg synes mine katte er begyndt at blive for gamle til royal canin kitten.
Anton har som sagt problemer med maven så derfor blander jeg IAMS hairball og RC. Men hvad skal jeg udskifte killingefoderet med når de snart ikke er killinger mere?
Det er en norsk skovkat og en maine coon, jeg havde tænkt på royal canin maine coon adult ? Men jeg ved ikke om det er noget, de er begge neutraliseret. Men på den anden side ved jeg heller ikke om antons mave går i uorden igen hvis jeg ændre foder, men han kan jo kke få killingefoder for evigt, så bliver han helt rund he he:)
Anton har i øvrigt også døj med tandkødsbetændelse.
Er der nogen der har nogle forslag? Og hvad giver i evt. jeres katte?
feb 2005
Følger: 22 Følgere: 29 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 182
Jeg fodrer med Orijen tørfoder og råt kød samt dåsemad enten Bozita eller LUX ens for alle ting er de er uden korn og sukker som jeg foretrækker til mine katte.
personligt syntes jeg hvis ikke du vil råfodrer eller bruge dåsemad så fodrer kun med iams hairball alene
vh
Nikie
feb 2005
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
mar 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 18 Svar: 223
Jeg er ikke særlig meget for at give dem råt kød, ihvertfald ikke kylling eller svinekød. Jeg ved ikke engang om de gider spise det, nu når de aldrig ar fået det men det ligger nok i deres natur.
De får dåsemad af og til, men figaro er så sindssyg med det at anton knap får spist to mundfulde inden figaro har spist både hans eget og antons:)
mar 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 18 Svar: 223
feb 2005
hvis det er salmonella du er nervøs for mhs. til det rå så er det rå foder testet for dette hos de der forhandler det.
Hvad skal jeg vælge af foder?!