5.306 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Min kat fik Bayvantic. Min kat fik Bayvantic.

Jeg kan ikke advare nok!

Min kat ligger nu indlagt med drop og i narkose på dyrehospitalet og jeg sidder og ryster i sofaen og venter på dommen..
Hans udsigter er ikke gode, og jeg er knust..
Og det hele er vores egen skyld..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat fik Bayvantic.
  • #1   25. dec 2009 det lyder ikke godt...
    men bliver lige nød til at spørge om hvad det er og hvordan den får det.... (har aldrig hørt om det før)
    håber din lille mis kommer sig.
    god bedring lille mis...

• #2   25. dec 2009 Som Natasha skriver så er det et loppemiddel til hunde. Min far skulle give hans hunde, og da vi sagtens plejer at kunne bruge det samme til katten, spurgte jeg ham om han ikke lige kunne give Anakin et pift. Vi havde bare fået en enkelt pipette af en ven, og havde derfor ikke pappakken, hvor advarslen står på.
    Desværre var det så den ene variant af loppemiddel til hunde, som er dødfarlig for katte. Så kære Anakin lå i kramper i morges, er nu blevet kørt til dyrlægen, og ligger i narkose med saltvandsdrop.. Og chancerne for at han overlever er små smiley

• #4   25. dec 2009 Det gør mig ondt og høre....
    - Håber det bedste for Anakin -

• #5   25. dec 2009 Åh´ nej! ;-(
    Det var da trist! Det havde jeg godt nok også haft det skidt med...! Puha´!
    God bedring med ham...

• #6   25. dec 2009 Advarer Bayvantic ikke om, at produktet ikke er til katte??
    Synes desværre det er tit man læser om det..

Håber din kat overlever.

• #7   25. dec 2009 Åh nej. Nu igen smiley
    Der bliver ellers advaret mod Bayvantic jævnligt, men hvis folk ikke læser advarslerne så .... Godt du har lavet denne tråd. Lad os håbe, at mange læser det og noterer sig alvoren!

Kan godt forstå du er knust. Håber at din kat hurtigt kommer sig uden mén, og hvis ikke, at han så ikke skal lide for længe.

• #8   25. dec 2009 åh nej rigtig go bedring med din smukke kat

• #9   25. dec 2009 Jeg tænker bare på, om ikke der er en advarsel på emballagen?

• #10   25. dec 2009 mille
    jo på pakken står der
    men den havde de ikk
    så de vidste det ikk

• #11   25. dec 2009 Problemet er at vi ikke havde selve papæsken hvor advarslen står på, men kun pipetterne. Og man plejer jo godt at kunne give katten det samme som hunden, dog i mindre dose.. Det var selvfølgelig dumt og jeg hader mig selv for at ha forgiftet min kat, og måske ha slået ham ihjel..

Mange tak, for alle de søde hilsner.

• #12   25. dec 2009 Jeg tror det kunne redde nogle katte, hvis Bayer lavede navnet om. BayVANTic og AdVANTage klinger for ens. Og pakningerne ligner også hinanden for meget. Og så burde hver enkelt pipette være forsynet med en advarsel.

• #13   25. dec 2009 Rigtig trist - gid der var en advarsel på selve pipetten også.

• #14   25. dec 2009 ja nemli en advarsel på pipetterne oz hvor ville det være godt
    det ku med garanti redde meget
    kathrine
    du vidste det ikk
    du må ikk sidde og bebrejde dig selv nu din dejlige kat har brug for dig
    mange knuus er sendt til dig håber virkelig din kat klarer den

• #15   25. dec 2009 God bedring med katten..

• #16   26. dec 2009 Tak alle sammen. Jeg er så ked af det, kan slet ikke forstå jeg har påført ham dette. Man kan ikke lade være med at bebrejde sig selv.

Alle midler er nu sat ind for at redde ham. Han ligger nu på dyrehospitalet og vågner helt op, hvis han ikke er krampefri i morgen skal han ligges i narkose i 3-4 dage med sukkerdrop og væskedrop, indtil giften er helt ude. Så tager jeg fat i en tysk læge i morgen, som måske kan give mig noget modgift (findes i tyskland og USA).
    Min far og min farmor har lovet at hjælpe alt det de kan økonomisk. Jeg kunne give op og aflive ham i morgen, men hvis der er den mindste chance for at han kan klare det, så skal han have den.

Jeg vil gøre alt for den kat, betale 20.000... Bare han bliver rask!! Og hvis han ikke gør, så har man da prøvet..

• #17   26. dec 2009 Håber han klare den... Vi kom også til at give vores hankat det og det var også meget kritisk men han overlevede heldigvis...

Kommentér på:
Min kat fik Bayvantic.

Annonce