{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Ny kat? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle smiley

Vi går og overvejer at få en ven til vores dejlige Luna - men vi er sådan lidt i tvivl..
Såååå, har lige lidt spørgsmål, som jeg håber nogen vil hjælpe mig lidt med smiley

Vi er nervøse for om det vil ændre Luna's opførelse - altså til den negative side. Hun er en utrolig dejlig kat - laver lidt ballade til tider, men ikke noget unormalt.
Vi vil gerne have en kat til - hovedårsagen er for at Luna har en ven, men selvfølgelig også fordi vi føler vi har tid, overskud og lyst til en til.
Hvordan skal vi gribe det an ? - skal vi venter til hun er blevet lidt ældre (nu ½ år) og vil det være bedst med en han eller hun kat? Eller har det ingen betydning ??

Ja, jeg har lidt mange forvirrende spørgsmål - men vil bare gerne sætte mig ind i det inden vi træffet beslutningen smiley

/Christina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny kat?
  • #2   27. dec 2009 Hej Christina.
    Din nuværende kat, vil helt sikkert blive glad for en legekammerat og jo før jo bedre. Når hun ikke er ældre end hun er, vil det ingen problemer give. Det tror jeg i hvert fald ikke. Min erfaring er, at jo yngre de er når de sættes sammen, jo nemmere går det og de vil tit også få meget mere livslang glæde af hinanden, når de vænner sig til hinanden, mens de er små.
    Hvis kattene skal neutraliseres, er det min erfaring, at det er ligegyldigt, hvilke køn de er.
    Så ikke så mange bekymringer. Måske leger de sammen allerede den første dag, måske først efter en uge, men hav tålmodighed og bland jer kun hvis I virkelig kan se, at det ikke er for sjov, deres leg.

    Held og lykke med det hele..Og godt Nytår smiley
    Yvonne


  • #3   28. dec 2009 Solveig, jeg har da 3 katte og kun 1 kattebak? smiley


    - Jo yngre katten er når den skal ha en ny kammerat, jo bedre! (:
    men vil råde dig til at få en killing på dens alder, da man jo aldrig ved hvad en 2 års kat vil sige til killingen..

    Camilla.


Kommentér på:
Ny kat?

Annonce