{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det okay foder ??
  • #1   29. dec 2009 det er et okay foder, men du kan næsten finde hills og royal canin til samme pris, hvis du går på tilbudsjagt smiley

  • #2   29. dec 2009 det samme producent som whiskas og royal canin der laver det foder.

    jeg personligt ville ikke gi mine katte det, synes det er helt vildt dyrt også


  • #3   30. dec 2009 Okay.. Jamen min kat er næsten 5 mdr. Han er en blanding af en burmeser og en hellig birma og han er MEGET aktiv.. Hehe..
    Vi købte også Royal Canin før, men da vi løb tør, måtte han lige få noget Perfect Fit. Så det var mere derfor jeg spurgte om det var okay foder.. Fordi jeg ved fra mine hunde feks at de får noget som er ''godkendt'' af dyrlægen. For de der Frolic man kan købe som hundemad er jo de rene godbidder.. Hunden dør sku af for meget fedt hvis den får det. Og synes endda også de er for fede til godbidder.. Min hund har tynd mave i en uge efter hvis hun får en.. Hehe.. Så jeg tænkte mere på at jeg ikke ville give min kat perfect fit hvis det var ligesom Frolic til hunde smiley


  • #4   30. dec 2009 Jeg bruger det billige killingefoder fra kvickly der har en kg pris på ca. 35kr. De elsker det, og ud fra hvad jeg har kunne finde frem til om det, så er det et ganske udemærket produkt. En smule for lidt kød og for meget sukker, men hvis man suplerer med lidt rester fra køleskabet (i form af en god, fedtfattig leverpostej eller. lign) så fungerer det rigtig godt. Mine unger elsker det.

Kommentér på:
Er det okay foder ??

Annonce