{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

Sløv killing med ømme poter {{forumTopicSubject}}

Min lille misling, som jeg nu har haft i et par uger (han er blevet 14 uger, men har også passet ham som lillebitte sammen med resten af kuldet og moren) plejer at være legesyg og aktiv det meste af dagen, men har været lidt urolig for ham i dag, han spiser og drikker fint, men han har været utrolig doven og har bare ligget og sovet og puttet, hvilket er meget rart, men man bliver jo lidt nervøs. Det kan jo godt være at det stakkels pus bare er lidt træt, kæresten havde fødselsdag i går og holdt fest hvor der blev leget meget med den... så jeg bekymrer mig nok for intet. smiley

Men så var der også en lille uheldig episode her i morges, da jeg roddede rundt i kommoden kom katten hen og satte sig ved siden af mig, og jeg så ikke at han havde stukket poten op under skuffen, så jeg lukkede den bare og kunne ikke forstå at den ikke ville lukke helt, så jeg pressede til, indtil missen hylede. Det var selvfølgelig ikke med vilje, men jeg har været lidt urolig for om der kan være sket noget. Har senere trykket ham forsigtigt på begge poter, men det virker ikke som om han har ondt, så, igen bekymrer jeg mig nok for ingenting. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sløv killing med ømme poter
  • #2   1. jan 2010 åh det er altså hvad der kan ske...har engag gjort det sammen med bildøren og min hunds pote....

    god bedring til den lille...


  • #3   2. jan 2010 *GG* - jeg lagde ovenpå min kats hoved engang -.- noget hun selv valgte efterhånden, for der blev jo en masse varme hvis man blev lagt på.. GG!!! fjollemissere der findes ;o))


    avav til poterne.. men man må jo lære.. inden længe har de dem jo i sin mad, eller tungen i ens mad hvis man ikke lærer dem noget.


  • #4   2. jan 2010 Vi havde engang derhjemme en stum kat og meget doven kat..
    En mørk morgen stod min far og skulle låse døren og kunne ikk rigtig finde ud af hva han trådte på så han kikkede ned og der sad den stumme kat og mimede (auv flyt dig det gør ondt) stakkels mis..

    Men tja jeg ville nok Vente lidt og se om han ikk får det bedre.. ellers må du jo have fat i dr dyr


  • #5   7. jan 2010 Han virker helt frisk og fin, han var nok bare lidt træt efter nytår. smiley Selvom jeg nu stadig synes han ser lidt tynd ud, men det er nok bare mig...
    Jeg havde overvejet om han kunne have orm, men så skulle maven vidst være oppustet, men det ser ikke sådan ud... smiley


Kommentér på:
Sløv killing med ømme poter

Annonce