{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

kat løbet væk :/ {{forumTopicSubject}}

hej alle jer søde mennesker smiley
min dejlige kat felix er forsvundet, han blev sidst set jule aften.
har ikk set ham ligge i vejkanten nogle steder, men er det ikke for koldt til at strejfe? og han kan da ikke være på jagt på denne her årstid. jeg er lidt forvirret, har ikke set en spor af ham siden juleaften.

-peter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat løbet væk :/
  • #2   2. jan 2010 Det vil være en god hjælp at skrive i hvilken del og område af landet han er forsvundet fra.

    Er han øre- el. chip mærket ?? Har du efterlyst ham hos Dyrebesbeskyttelse og de foreskellige registre ??


  • #3   2. jan 2010 han er ikke kastreret. og hveken øre eller chip mærket smiley jeg kommer far midtjylland tæt ved skive smiley tak alsbo smiley håber jeg skisme oss.

  • #4   2. jan 2010 jeg ved jo ikke hvad der kan være skedt, mn ville lige trøste dig med at min dejlige han kat også har lavet det nummer...
    han blev kastereret da han var 5 mdr og har aldrig stejfet. jeg pleger at kalde dem ind om natten, så de sover inde, dette har altid været en vane og begge katte var glade for at komme ind i vrmen.
    men en dag kom Gizmo ikke hjem, og jeg kørte på alle veje i nærheden og ledte...
    hellere finde en død kat, end ikke at vide hvad der var sket...
    jeg havde opgivet håbet, men efter en uge kom han hjem.

    det var også meget koldt den gang, så jeg kan forestille mig at han er blevt lukket inde i et skur eller sådan noget...

    det kan være n god ide at spørge naboer om du må se efter i deres udeskuer eller lader eller hvad de har...

    held og lykke med at få den hjem igen...

    og så kontakt evt dyreinternater i nærheden, nogen folk tror at bare en kat sidder og slapper af, så er den blevet væk, og hvis den tatto er lidt falmet så den ikke kan læses kan det være svært at finde den rigtige ejer...


  • Rikke B
    Rikke B Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #5   3. jan 2010 Hej Peter,

    Hvor bor du præcis? kommer selv fra Vinderup. Vores kat forsvandt i August - Hun er desværre ikke kommet hjem... Snøft. Anyway blev kontaktet idag - Nogle troede det var vores kat som har holdt til hos dem de sidste par dage.,... Tænkte om det kunne være din mis...Du skriver ikke hvor tæt på Skive du bor?

    Pøj pøj - Kender din følelse lige nu - Det er bare hårdt....


Kommentér på:
kat løbet væk :/

Annonce