{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.189 visninger | Oprettet:

Hvad gør jeg ved de LOPPER??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har nogle katte, som konstant har lopper. Jeg bruger det loppemiddel der hedder Frontline Pour-on Vet. Det er de pipetter.. Jeg synes kun lige at det holder en måned, så har de lopper igen..
Hvad bruger i? Og er i tilfredse med det??
Hjælp mig, for jeg vil af med det skidt!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør jeg ved de LOPPER???
  • #1   28. nov 2005 det skal lige siges at de både er ude og indekatte..

• #2   28. nov 2005 Mange tak for dit råd. Jeg vil se om jeg kan få det ved min dyrlæge..

• #3   29. nov 2005 Det er helt rigtigt, at Absolut D er meget effektivt mod lopper og æg i omgivelserne. MEN PAS PÅ! Husk at hverken katte eller mennesker må opholde sig i de rum (hvor alle døre og vinduer er lukkede), der bliver behandlet med Absolut D hverken under eller mindst 1 time efter behandlingen. Det står vist nok på beholderen - så læs brugsanvisningen grundigt!

• #4   29. nov 2005 Jeg købte noget hos dyrehandleren der hedder "Trinol 810 insektmiddel" og det lugter ikke. Men husk altid at læse brugsanvisningen grundigt!!! Der er altid forskellige ting man skal tage hensyn til osv. Jeg håber at I slipper af med lopperne!

• #5   29. nov 2005 Advantage?? Noget man bare finder hos dyrehandleren eller? Ville da helt klart være meget nemmere hvis man bare kunne dryppe med pipette og så komme udenom spray, voldsom rengøring over en længere periode mv. Det kunne jo være vores alles redning. *ss* *smider Britta op i luften og hujer* ;0)

Kommentér på:
Hvad gør jeg ved de LOPPER???

Annonce