{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ragdoll og deres faver
  • #1   4. jan 2010 Mette - den gruppe du linker til er lukket, så man kan ikke læse med uden at være medlem :o)

• #2   4. jan 2010 mange takker :o)
    hihi tænkte nok at dert var at bevæge sig lidt ud på dybt vand :o)
    men ja jeg syndtes simpelhen bare at de er så smukke så syndtes det er svart ikke at blive nysgerie
    en anden ting og også lige sidder og kommer til at tænke på er
    har de nogen avelig skavanker man skal tage højte for
    er der noget de er disponibel for staves ?
    feks. en cornish rex har tendens til dårlig tænder

• #3   4. jan 2010 okey
    ja jeg ved ikke så meget andet en de jeg har hørt fra andre rex ejer :o)
    og har læst
    så vidt jeg har fåstået har de meget tenden til tandsten eller hvad det hedder og så har jeg hørt at de også har tendens til løse tænder, ved ikke om det passer
    mener at have læst noget om at fordi de har så lille en mund giver det støre tendens til tand poblemer en andre racer

feks. min nico´s ende over mælke hug tand/ hjærne tand ville ikke ikke rigtig falde ud så det gjorde at den rigtig tand vokset vandret ud i sted for amindelig ned af, det gjorde så at den nederest hugtand/hjørne tan blev skæv
    det endte med at jeg måtte have dyrlæge til at fjerne den skæve hjørnetand og så sage han at vi kunne håbe på at den nederes tand ville rette sig ind igen
    men det har den desvære ikke gjordt så nico er nu min karl hugtand ;o)
    jeg regner med at den skal fjernes en gang
    men så længe den ikke genere ham og det ikke virker til at han har ondt for den lov at blive

• #4   4. jan 2010 okey som sagt er det var ting jeg har hørt
    og som jeg skrev mener jeg at have læst et eller andet i stil med at de havde tendens til at få tand poblemer fordi deres mund er så lille om der er forsket om de har jeg ingen ide om så ved ikke om det er sandt
    kander kun til det med nicos tænder og så havede jeg end venninde der har en rex og syndtes bestem at hun i sin tid før jeg gik nico om at de havede tendens til tandsten
    har så sener hørt igennem en fællels venninde at den nu døjer med løse tænder hvad det så end betuder

• #5   4. jan 2010 okey tak for det :o)

• #6   5. jan 2010 Mette: du skriver at High Mitted er en farvevariant af Mitted???
    Mener du ikke den er en variant af bicolouren???
    For hvis du går ind og tjekker op Scandinavian Ragdoll Club har de lavet skema for dette og der står den under et mønsterudfald af Bicolour......????

• #7   5. jan 2010 tror det er for svært for folk der ikke kender racen og sætte dem ind i alt det... er nemmere og sige der findes bicolour, colourpoint og mitted.
    Bicolour findes så i et antal varianter alt efter hvormeget hvidt man har haft på forældredyrene... jo mere hvidt får killingen smiley

• #8   18. sep 2010 Hej Mette og Christa

Men hvad så når man får en killing efter en Mitted og en Colourpoint, som fuldstændig ligner en Bicolour ?

Det burde vel ikke kunne lade sig gøre eller er det mig som endnu engang har misforstået noget smiley

Selvom den ligner en Bicolour så er den vel genetisk en Mitted - eller ??

Kommentér på:
Ragdoll og deres faver

Annonce