1.492 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Kattegræs Kattegræs

Hej smiley
Jeg har lige et enkelt spørgsmål vedrørende kattegræs.
Jeg har græsset i den bakke, som man køber det i..
Men det sidste jeg har plantet og vandet, har nærmest fået sådan noget hvid ''fnuller'' i bunden..
Ikke som svamp, men det er sådan noget hvid stas.
Hvad er det ?? - og er græsset stadig godt ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattegræs
  • #1   18. jan 2010 Nej, det er også ret svært at forklare hvordan det ser ud.
    Men håbede der var en, som evt har oplevet det også :).
    Ja, det er godt nok omkring rødderne, men synes bare ikke der plejer at blive dannet sådan noget.
    Ved simpelthen ikke hvordan man skal forklare hvordan det ser ud.

• #3   18. jan 2010 Ulla P: Det kan være jeg kan få det gjort i morgen.

Missemor: Ja, det ligner det nemlig. Okay, ved du om det er farligt for kattene ??

• #5   18. jan 2010 Okay. Tusind tak for jeres hjælp smiley

• #6   19. jan 2010
    Jeg sår altid hvedekerner i pottemuld, og især her i vintertiden, kan der desværre godt komme sådan noget hvidt skimmelagtigt noget på jorden og kernerne. Det skete her for et par uger siden, så jeg var Århus rundt for at finde færdigspiret kattegræs eller stuebambus - forgæves smiley

Hjælp, hvor kan man købe det?!

• #9   19. jan 2010 Stuebambus ?? - Det kan måske benyttes i stedet for kattegræs ??
    (Har ikke lige hørt om det)
    Hvad er prisen?

• #11   20. jan 2010 Det kan være det er et "Århusfænomen" for jeg var i 3 blomsterbutikker efter stuebambus - forgæves. I mange dyrehandler/supermarkeder (inkl Fakta) efter stuebambus/kattegræs - forgæves.

Missemor **Send helst manden af sted efter det..Det kan jo være han så kommer hjem med en buket til fruen også...;-)**
    Ja, det kunne være rart, men "manden" her i huset er Bjarne, og han må ikke gå i butikker. Han er forresten sød til at komme ind med larver og blomsterstængler fra haven smiley

• #14   20. jan 2010 Ja, jeg må vel bede blomsterhandlere og supermarkeder om at bestille stuebambus hjem. De tilbød det ikke af sig selv.

(Og jep, Bjarne er søøøøød! Bedre mand findes ikke :-D)

Kommentér på:
Kattegræs

Annonce