{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

En dejlig opdatering :) :) :) {{forumTopicSubject}}

Ja, for ca 5 dage siden valgte Sille at gnave sig igennem vores netdør midt om natten. vi hørte ikke noget, men da Peter vågnede i løbet af natten lå hun pludselig op på tv'et i soveværelset. Bibi havde ikke sagt noget til det, hun lå på gulvet og sov.
Vi valgte så at prøve og lade hende være, og det er bare gået over al forventning. De leger helt vildt. Sille er nærmest blevet som en killing igen efter hendes sterilisation. De styrter rundt i huset efter hinanden, og ligger bagefter og sover tæt ved hinanden.

Det er bare så dejligt at jeg nu ved at jeg kan beholde 2 af mine piger i hvert fald...

Sally går det også godt med. Efter at have gemt sig i 14 dage ovre hos mine forældre er hun nu begyndt at komme ud til dem, og ligger sig i sofaen hos dem om aftenen.
Dog holder min mor fast ved at de ikke kan beholde hende, så vi skal finde en løsning for hende hvis ikke hun kan være hjemme. Men lige nu nyder jeg bare at det går fremad med alle mine 3 piger i stedet for tilbage som jeg har følt længe.

Her er der lidt nye billeder af mor og datter som igen kan enes:

http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=10767

mvh Pia


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En dejlig opdatering :) :) :)
  • #1   24. jan 2010 Super dejligt at høre... hvor er det godt at det er vendt... Håber det forsætter... og krydser fingre for dine forældre falder for Sally og ikke vil af med hende igen når det kommer til stykket smiley

  • #2   25. jan 2010 Ja, det er fantastisk:)

    Jamen mine forældre er skam faldet for Sally... Det er slet ikke det der er problemet... Det er helt og holdent bare at de ikke vil have kat igen. De camperer hele foråret og sommeren, og synes det er synd at få en kat der skal være så meget alene hjemme.



  • #3   25. jan 2010 Sille har lige lagt og vasket Bibi:) Ej, hvor er det dejligt at de kan så godt sammen igen...

Kommentér på:
En dejlig opdatering :) :) :)

Annonce