3.010 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Dyrlæge omkring esbjerg?? Dyrlæge omkring esbjerg??

Ja vi vil gerne have vores søde lille hunkilling steriliseret, vaccineret og øretatoveret, og ja jeg tænkte på om nogen herinde som bor i eller omkring Esbjerg har nogen erfaringer med de forskellige dyrlæger? Er der nogen som i vil anbefale eller nogen man slet ikke skal tage til?? Nogen som er gode til katte og som er rigtig dygtige..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge omkring esbjerg??
  • #1   25. jan 2010 Ja Sædding dyreklinik er også på min sorte liste, for da jeg ringede derud og spurgte efter prisen på de forskellige ting var det en meget ung pige jeg snakkede med og hun vidste slet ikke ret meget om det, og det virkede bare ikke slet ikke som om de havde styr på det.. Er det den på Dortheasvej du tænker på? smiley

• #2   25. jan 2010 Jeg har brugt Ribe Dyreklinik da Rottweiler skulle kastreret og dem er jeg godt tilfreds med, jeg betalte i sin tid 850 med en øretatovering, overnatning og en hanrotte der blev kastreret samtidigt smiley (Han skulle overnatte da jeg arbejdede på skæve tidspunkter, jeg medbragte selv mad til både rotte og kat)

• #3   25. jan 2010 Hej.
    I Esjerg er der Esbjerg Dyrhospital. De er både dygtige og billige hvad angår sterilisation. Vi fik Lucky steriliseret og Tyson Kastreret + begge øretatoveret og det gav vi 2420,- kr. for. Vi gav 1408,- kr. + moms for hunkatten. Vi fik så lidt rabat fordi vi kom med 2 katte på een gang. Ellers så bruger jeg også Ribe Dyreklinik. Det er hips om haps for mig hvilken een jeg tager. Jeg har ca. en halv times kørsels til dem begge, da jeg bor i Vejrup. Kan nu bedst lide dem i Ribe, men de er også lidt dyere smiley
    Mvh Yvonne

• #4   25. jan 2010 Ja det er den på Dortheasvej, jeg tænker på. Tlf.: 75122167

• #5   25. jan 2010 Mange tak for jeres svar smiley Jeg er rigtig glad for jeres mening, for det er jo meget forskelligt hvordan man har opfattet de forskellige dyrlæger..

• Malene C
    Malene C Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #6   14. aug 2012 hej nogen der ved hvad prisen er på og få steriliseret en hun-kat (killing) som er 6 mdr til januar 2013 gerne på Dortheavej ? ville blive glad hvis nogle kunne komme med et svar smiley ss mvh malene

Kommentér på:
Dyrlæge omkring esbjerg??

Annonce