1.802 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

S/D kattefoder...? S/D kattefoder...?

Godaften :o)

Er der nogen af jer her på Kg, der fodre med Hills Prescription Diet Feline S/D...?

Og kan i evt fortælle mig hvad prisen ligger på for 5 kg...? Jeg har søgt via google men synes ikk at jeg kan finde andet end engelske sider - ku godt tænke mig at vide prisen her i Dk...

På forhånd tak

Mvh Katja

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  S/D kattefoder...?
  • #1   25. jan 2010 Det var os derfor jeg skrev herinde i håb om at der var nogle der brugte dette foder - så ku jeg jo evt få prisen der igennem :o)

• #2   25. jan 2010 Hejsa

Det kan købes fra denne side i England.

http://www.medicanimal.com/product/~hills-prescription-diet-feline-sd/~product_id=473

Prisen for 5 kg. er 38,35 pund = ca. 325 kr.

Hvis man køber for min. 59 pund, så er portoen gratis...

Jeg har købt fra denne side og er yderst tilfreds...

Hilsen Sussie

• #3   26. jan 2010 Jeg bruger det til Anton og køber osse på Medicanimal.... mener det koster mindst 100 kr. mere pr. 5 kg hos dyrlægen

• #5   26. jan 2010 Tusind tak for hjælpen -

så vil jeg da lige bestille et ordenligt lager hjem til missen - vi får min mands gamle kat tilbage onsdag - hans x tog den mad da de gik fra hinanden for 3 år siden - men har endelig sagt at nu måtte han gerne få den tilbage ellers ville hun sælge den. Så vi skyndte os at takke ja :o) Og den SKAL ha det der foder - men den er virkelig det hele værd :o) Skøn skøn skøn misser

• #6   26. jan 2010 vi spare lidt over 200 kr i forhold til hvad vores egen dyrlæge ville have for præcis det samme foder... Synes godt nok det er vildt.

Vores dyrlæge sagde at den pris hun ku se var for april 2009 men at det var steget og på det tidspunkt kostede det 499,- + fragt-bestilling - for 5 kg og nu har jeg lige bestilt det fra den side i anbefalede mig og der kom jeg til at give 313 danske kr for 5 kg a præcis det samme foder :o)

Tusind tusind tak for hjælpen :o)

• #7   26. jan 2010 Hej - har selv haft en kat som i perioder fik SD, nemlig hvis der var problemer med urinsten - fik det for tre måneder ad gangen, da det var specielt behandlingsfoder og ikke generelt foder, så ville da ikke bare uden videre sætte missen permanent på SD, men lige konsultere dyrlægen og også undersøge hvor længe den har fået det foder. Her er en side, hvor man kan læse hvad de forskellige Hills fodertyper hjælper imod:

http://www.hillspet.dk/adult/products/product.aspx?pid=69&packform=Bag&sc_lang=da-DK

Held og lykke med missen.

• #8   26. jan 2010 Hehe nå da jeg nåede frem og sku betale inde på den side var ordren lige steget fra at koste 38,35 for 5 kg til at koste 48, et eller andet for 5 kg. tror bare jeg tar op og køber hos dyrlægen. det har jeg skisme ikk nerver til at priserne lige skifter mens man handler.

• #9   26. jan 2010 katten har fået det foder i 4 år - netop pga urinvejs problemer.

• #11   26. jan 2010 Tog op til den fa´ste dyrlæge til ham idag og fik foderet. Hun sagde at vi nu sku prøve at fodre ham i 2 mdr med c/d og så i 1 md med s/d - købte foderet der og det blev 1100,-

• Helene C
    Helene C Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #12   23. jan 2014 Hej
    Jeg læste lige jeres tråd om Hills S/D. De af jer, der har bestilt foder hjem fra England, hvor meget told kommer der på?

Kommentér på:
S/D kattefoder...?

Annonce