1.802 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
S/D kattefoder...? S/D kattefoder...?
Godaften :o)
Er der nogen af jer her på Kg, der fodre med Hills Prescription Diet Feline S/D...?
Og kan i evt fortælle mig hvad prisen ligger på for 5 kg...? Jeg har søgt via google men synes ikk at jeg kan finde andet end engelske sider - ku godt tænke mig at vide prisen her i Dk...
På forhånd tak
Mvh Katja
0 synes godt om
jan 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
maj 2006
Følger: 32 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 45 Svar: 365
Det kan købes fra denne side i England.
http://www.medicanimal.com/product/~hills-prescription-diet-feline-sd/~product_id=473
Prisen for 5 kg. er 38,35 pund = ca. 325 kr.
Hvis man køber for min. 59 pund, så er portoen gratis...
Jeg har købt fra denne side og er yderst tilfreds...
Hilsen Sussie
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 7 Emner: 32 Svar: 357
jan 2010
så vil jeg da lige bestille et ordenligt lager hjem til missen - vi får min mands gamle kat tilbage onsdag - hans x tog den mad da de gik fra hinanden for 3 år siden - men har endelig sagt at nu måtte han gerne få den tilbage ellers ville hun sælge den. Så vi skyndte os at takke ja :o) Og den SKAL ha det der foder - men den er virkelig det hele værd :o) Skøn skøn skøn misser
jan 2010
Vores dyrlæge sagde at den pris hun ku se var for april 2009 men at det var steget og på det tidspunkt kostede det 499,- + fragt-bestilling - for 5 kg og nu har jeg lige bestilt det fra den side i anbefalede mig og der kom jeg til at give 313 danske kr for 5 kg a præcis det samme foder :o)
Tusind tusind tak for hjælpen :o)
mar 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Svar: 5
http://www.hillspet.dk/adult/products/product.aspx?pid=69&packform=Bag&sc_lang=da-DK
Held og lykke med missen.
jan 2010
jan 2010
jan 2010
jan 2014
Følger: 1 Svar: 1
Jeg læste lige jeres tråd om Hills S/D. De af jer, der har bestilt foder hjem fra England, hvor meget told kommer der på?
S/D kattefoder...?