{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

kat og flytning? {{forumTopicSubject}}

vi har købt hus på landet og skal jo så selvfølgelig flytte.
men..
hvordan flytter vi nemmest Buller uden at han får stress???
overvejede at tage hans ting med op og gøre et værelse katte klar og så kan han derfra undersøge det hele mens jeg gør rent og mændene slæber...
hvad gjorde I da I flyttede med kat??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat og flytning?
  • #1   26. jan 2010 Jeg flyttede omkring 5 gange med mine katte indtil for et par år siden.

    Lukkede dem for det meste bare ind i et rum for sig selv når vi gik og slæbte ud, så de ikke skulle være i vejen eller løbe ud af hoveddøren..

    Og så når flytningen var ved at være overstået så kom de med det sidste læs.. - Blev lukket ud det nye sted og så gik de ellers bare rundt og undersøgte det hele.

    De har aldrig stresset over en flytning..


  • Diana S
    Diana S Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Katte: 2 Svar: 5
    #2   26. jan 2010 hey. vores kat har heller ikke lidt under stress mens vi har flyttet. vi flyttede vores ting og i mellemtiden var den både ude og inde..

    vi har nemlig den overbevisning at de kommer tilbage selvom det er et nyt sted. og ganske rigtigt. det gjorde hun..


  • #3   26. jan 2010 da vi flyttede der kom kattene først ned i vores nye lejlighed ind i det ene rum for at de ik ville blive stresset og så havde de god tid til at snuse og sådan. Det gik rigtig godt

  • #4   26. jan 2010 Jeg gjorde sådan:

    *Værelse var i forvejen gjort klar i ny bolig.
    *Straks flyttemænd ankom, kom jeg kat i transportkasse, og jeg og kat kørte afsted til ny bolig.
    *Vi blev i værelset bag lukket dør, indtil flyttemænd var færdige.

    Suoergod måde, hvis man flytter fra en lille bolig, hvor der ikke er mulighed for at holde katten i et seperat rum.

    Stort tillykke med huset smiley



Kommentér på:
kat og flytning?

Annonce