{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

Flytning og kat {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at flytte nu her og det meste er pakket ned , har sendt min kat på "ferie" hos mine forældre hvor han er vant til at komme, for at skåne ham for alt for meget stress og for at han ikke skal lukkes inde i et værelse når vi flytter tingene, han kommer til at være der de næste 3 uger da jeg først kan overtage den nye pr 1 marts.
Efterfølgende er jeg så kommet i tanke om at det da måske kunne være det stressede ham mere at han er der i 3 uger også bliver kastet ud i helt nye omgivelser, og ikke har været her mens det hele bliver pakket.
Hvad har i andre gjort hvis i har stået i ligende situation ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning og kat
  • #1   10. feb 2014 Jeg ville have gjort det samme som dig smiley

  • #2   10. feb 2014 Vores katte har altid været i huset til alt var flyttet. Når alt så var flyttet og der i det nye hus var sat kattebakker osv op så har vi flyttet kattene. I mens selve flytningen har stået på, altså den dag alt flyttes ud af huset har kattene været i et værelse med kattebakker, mad ,vand ,legetøj osv. Det har fungeret uden problemer her.

  • #3   10. feb 2014 Jeg har flyttet tingene og derefter katten, jeg har ikke haft mulighed for at få katten passet ude

  • #4   10. feb 2014 Han var kommet til at være hos mine forældre i 14 dage alligvel , mine ting kommer også ned til dem at stå , men har bare tænkt om det havde været bedre at han så at tingene blev flyttet smiley

  • #6   10. feb 2014 Vi har altid flyttet alting og katten(e) til sidst.

  • #7   10. feb 2014 Jeg syntes bare det ville være så synd at han skulle lukkes ind i et rum mens vi flyttede alting ud smiley

  • #8   10. feb 2014 De sidste flytninger jeg har haft og været med til, er kattene flyttet først, og har fået deres ting med på et værelse, og derfra har de indtaget det nye hjem.
    Jeg syntes det du gør lyder som en fin løsning i din situation, for der bliver så vidt jeg forstår et spring i tiden mellen du afgiver den gamle og til du får den nye, og det er jo kendte omgivelser han kommer til.
    Når han skal tilbage til dig i den nye lejlighed, så ville jeg skynde mig, at få hans ting ( dufte) ind i lejligheden og så lade ham finde rundt, du kan bruge feliway og måske zylklene det virker beroligende.


  • #9   10. feb 2014 Altså det lyder på dig som om at du skal være ude af din nuværende lejlighed 14 dage før du overtager den nye, så hvis det er rigtigt forstået så syntes jeg det lyder som en fornuftig måde at gøre det på..

    Jeg tror såmænd stress faktoren er den samme om han oplever du pakker sammen eller han er hos dine forældre, det vil være uundgåeligt at han bliver lidt stresset, men han skal nok falde til ro hos dine forældre i løbet af de 3 uger, og når du flytter ind i den nye lejlighed så vil tingene jo flytte med så det vil jo lugte af ham og dig..


  • #10   10. feb 2014 Der er et ophold på 14 dage inden jeg får det nye ja smiley
    Jeg har sådan en duft dims som er kommet med hjem til mine forældre og som vil være det første der bliver hængt op i den nye smiley


Kommentér på:
Flytning og kat

Annonce