{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.054 visninger | Oprettet:

Min killing halter. hva gør jeg? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg har endelig fundet os en lille han klling.. vi har haft ham i ca to uger og han er omkring 14-15 uger. meget fin, lækker pels og godt i stand. han er meget hyperaktiv og leger meget. han er kælen og meget tillidsfuld. så alt i alt meget sund og helt igennem normal killing. i går vegyndte han så at halte på det ene bagben, han går inde så det er ikk kommet udefra. jeg kan ikk komme i tanke om at han har været mere voldsom i sin leg end sædvanlig og det kom fra det ene øjeblik til det andet.. Skal jeg tage ham til dyrlæge? eller skal jeg se om det går over i løbet af ugen? han piver ikk når han går eller noget..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af 93 m² hjem 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min killing halter. hva gør jeg?
  • #1   26. jan 2010 Ring og snak med dyrlægen... så kan han/hun vurderer og du skal se tiden an :o) Jeg havde får en del år siden en killing der faldt ned fra en køjeseng og fik et brud på det ene bagben, så de kan altså lande uheldigt...
    Men det skulle bare have ro til at vokse sammen igen, der blev ikke gjort noget ved det... Da killinger heler op hurtigt..

Men din killing kan jo have trådt noget op i poten, eller fået forstrukket et eller andet.. Men det ville jeg helt klart lade en dyrlæge vurderer.. :o)

• #2   27. jan 2010 Tak for det :)) han går lidt bedre på det i dag, men han er stadig lidt stiv i det, så jeg ringer til dyrlægen i morgen og får hans mening :9

Kommentér på:
Min killing halter. hva gør jeg?

Annonce