{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Blod stænk flere steder i hus :-( {{forumTopicSubject}}

Hej alle ...

Vil starte med at skrive at dr. dyr ER kontaktet smiley Men hun mente at jeg skulle obsevere vores to katte da hun alligevel ikke kan gøre noget ! NÅ

Jeg ser idag at der to steder i huset ligger en lille "regn" at små blodpletter ! Har kigget alle tre dyr efter og eftersom det ene sted er på skrivebordet i kontoret kan jeg konkludere det ikke kommer fra vores hund ! Der er ingen tegn på blod på nogle af dyerne og ej heller andre steder i huset - så jeg tror det kommer fra vores maincoon da han til tider får nyseanfald og tror måske det kan være en lille rift oppe i hans næse ! Så lang så godt ! MEN nu nævnte dyrlægen lige at det eventuelt kunne være ( hæng mig ikke op på det). Nyresten eller hvertfald sådan at katten ikke kan tisse ! Men begge katte går på bakken og der er ikke noget ! Hun sagde så også at jeg ville helt sikkert være klar over det hvis det var det der var galt - nu vil jeg så gerne vide hvad tegnene evt. kunne være og mener i jeg uden problemer ville opdage hvis det var det ? Begge katte er indekatte og opfører sig som de plejer - de sover dog begge en del pt. men dyrlægen sagde det er fordi det er vinter ! Håber nogle der har en smule erfaring med det ?!

pfh
tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blod stænk flere steder i hus :-(
Kommentér på:
Blod stænk flere steder i hus :-(

Annonce