{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

Neutralision, fjernet livmoder osv... {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har skrevet en del gange, og skriver sørme så igen.........!

Min dejlige hunkat blev neutraliseret for knap fire år siden... Hun har dog været i løb nogle gange, strintet, gjort kur til hanmissen osv. P-piller havde en god effekt, men det ville jeg ikke give hende på længere sigt.. I mellemtiden har vi prøvet Zylkene, naturprodukt mod stress... Ingen positiv effekt, og vi fik derfor bestilt tid til at få fjernet hendes livmoder, som der dog også var en cyste på....

Hun har nu strintet siden jul, og er ikke stoppet med det... Hun fik fjernet livmoderen for 10 dage siden, og dyrlægen siger at vi skal se tiden an.. hun virker ikke til at være i løbetid længere, men strinter og tisser stadig... Måske det er blevet en dårlig vane!?

Nu har vi sat en feliway i kontakten som har siddet der et døgn.. Hvornår har jeres katte reageret på den?

Huset er vasket ned med rodalon flere gange.. Brormand Buster, render og skraver alle steder, som Jasmin også gør det smiley

Jasmin er en sårbar og forsigtig kat. Vi har været på ferie nogle gange, og det har som regel resulteret at hun starter løbetid, eller strint... Det har drejet sig om max. af gangen, hvor vi har haft nabo til at kigge til dem... Nu ved vi så, at det ikke er smart.. smiley

Hvad fanden skal vi gøre???? Jeg synes snart jeg har prøvet alt.... Har snart pakket huset ind i staniol, som hun faktisk kun har tisset på et par gange, også finder hun et andet sted.... smiley Når vi står op tørrer vi tis væk op til 10 steder... når vi kommer hjem tørrer vi tis op 10 steder, og sådan kører trædemøllen..... Øv, hvor er det surt, og vi havde lige håbet på, at når vi fik hende neutraliseret for anden gang, jamen så var vi da det kvit.... Det er det så på ingen måde...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Neutralision, fjernet livmoder osv...
Kommentér på:
Neutralision, fjernet livmoder osv...

Annonce