{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

Foder - forskel {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har tidligere fodret med Nutra Nuggets - og mine kattes pels, krævede minimal pleje. Dog synes jeg deres afførring lugtede og var en smule klæ'd ...

Har i ca 1 mdr nu fodret med Maine Coon 31 (En pose min mand kom hjem med, efter kyndig vejledning fra en salgs ass. fra land & fritid.)
Deres afføring er blevet mere fast og lugter knapt så meget ... desværre så ugler deres pels helt vildt, har lige måtte klippe "lidt" i Milles krave, og Trine står ox for tur. Skal jeg evt gå tilbage til nutra, el vælge noget helt andet ?

På Forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder - forskel
  • #2   4. feb 2010 Jeg vil tro det har ,ed årstiden at gøre. Selv vores katte med mellemlang pels filtrer enormt fordi der er pels der skal skiftes ud. Jeg vil foreslå at du fortsætter med det nye foder og ser tiden an efter fældesæsonen. Hvis det ikke er blevet bedre, ville jeg overveje at skifte foder igen.

• #3   4. feb 2010 du kan komme lidt fiske-olie i deres mad, det skulle gøre pelsen flot og nem at holde.

• #4   5. feb 2010 Det var mellem Jul og Nytår - så var "lidt på spanden" købte en ps. så jeg stadig havde lidt at blande med ... Havde dog besluttet at prøve noget andet, da jeg synes deres afførring lugtede en smule og i forhold til det nye mad, så ret meget faktisk ... men de ugler rigtig meget ...

Kommentér på:
Foder - forskel

Annonce