{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Royal canin . Forskel på foder {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kan sige hvad forskwl egentlig er på main coon mad og oral sensetive. Pillerne har samme form og størrelse og der er natrium fosfat i dem begge. Der står ved det oral sensetive at det er natriumfosfaterne som er med til at forebygge plak og tansten.
Jeg blev foreslået at prøve noget foder som skulle være godt for tænder, da kattene har en anelse rødt tandkød. Så jeg prøvede lige at købe det oral sensetive og ser så det ligner det main coon foder jeg ellers køre med. Så jeg tænker om der overhovedet er nogen forskel. Om der så er mere af natrium fosfater i det oral sensetive, det kan jeg ikke se på bruchure på net.
Ellers nogen som har gode forslag til foder som er godt for tænder. Sanabelle har jeg prøvet og tør ikke gå tilbage til det igen, da jeg ikke ved om det er det foder de ikke har kunne tåle eller om de i virkeligheden har haft en virus i lang tid. Ihvertfald gik deres dårlige maver over da jeg skiftede foder til royal canin. Dyrlæge mener dog det var en virus de havde dengang.

Jeg ved godt det bedste sikkert ville være at fodrer med noget råt kød, Hvad er godt at give dem at tygge i? Har hørt om dag gamle kyllinger, men ved ikke lige hvor jeg hitter dem
Mvh Mille


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Royal canin . Forskel på foder
Kommentér på:
Royal canin . Forskel på foder

Annonce