{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

opkast hver eller hver anden uge?? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen her er jeg igen smiley

jeg vil bare gerne høre jer om hvor normalt eller ikke normalt det er at have en maine coon som kaster op hver eller hver anden uge ?? Hun har haft det sådan i en rimelig lang periode og det er ikke hårboller hver gang tit og ofte er det mad som kommer retur.. håber der er nogle som ligger inde med et svar.. har tænkt at tage hende til dyrlægen da jeg ikke selv vil mene at dette er normalt for en kat at kaste op så ofte.. Men hva siger i ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opkast hver eller hver anden uge??
  • #1   7. feb 2010 Syntes du skal tage hende til dyrelægen, hvis du siger at det ikke er hårboller der kommer retur men mad..

• #2   7. feb 2010 Og når det så er så ofte at hun kaster op smiley

• #3   7. feb 2010 jamen umiddelbart virker hun sund og rask og hun er lige så aktiv som hun plejer at være.. hun fælder en del så kan jo ikke udelukke at det kan være en af årsagerne og jo hun kan også have en tendens til at over spise engang imellem men hvor længe er det ok at hun kaster op hver eller hver anden uge..?? jeg har en hankat som stort set aldrig kaster op og han er langhåret og fælder lige så meget som hende.. Men er glad for at du siger at jeg umiddelbart ikke har grund til begymring.

• #4   8. feb 2010 Ulla = ja jeg har foder stående hele tiden som hun kan gå fra og til som hun lyster..

Marianne = ja hun får endda maine coon blandingen..

Kommentér på:
opkast hver eller hver anden uge??

Annonce