2.725 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Beskidte næsebor? Beskidte næsebor?

Jeg har lige fået min nr. 2 kat herhjemme smiley - hentede ham i fredags, og han er bare dejlige..*
Han er 12 uger, og har haft divs. dyrlæge besøg og 1. vaccination.

Men men men hans næsebor er meget beskidte - ser måske lidt volsommere ud fordi han er hvid/rød i hovedet - men jeg kan simpelthen ikke fjerne det - det sidder så hårdt fast at en negl ikke hjælper!

Nogen gode råd ??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beskidte næsebor?
  • #1   8. feb 2010 Taaark Marlene ( først gået op for mig nu, at det er dig)

Prøvede lige før jeg skrev indlægget med noget lunkent vand og en vatpind - men tror måske jeg skal bruge en vaskeklud istedet for ??

• #2   8. feb 2010 Det smarte ved en vaskeklud er i følge min erfaring, at killinger faktisk synes det er hyggeligt og føler det er mors tunge. I hvert fald hvis kluden er vredet i dejligt varmt vand. Det kan jo godt være lidt besværligt med en vatpind hvis katten så forsøger at komme væk...

Min Bettemis har ofte sorte snotflager i næsen fordi hun har herpes (også selvom hun er passet m diverse vacciner: hun er født med det fordi hendes mors ejere ikke gik op i vacciner). Måske er det også det din killing har? Bettes snotflager kan være svære at fjerne når hun har tør næse, men når næsen har været våd i nogle timer pga snot (som hun ofte har pga sin herpes) er det vældig nemt hvis ens negle ikke er helt nedbidte.

Held og lykke med den lille ny smiley

• #3   8. feb 2010 Han er ikke snottet - ligner måske bare at han har haft snuden for langt nede i noget vådfoder og det så aldrig er blevet vasket væk igen.

Tror ikke dens mor har haft Herpes - de virkede i hvertfald på ingen måde som nogen der ikke gik op i vacciner. Det var en rigtig dejlige familie at købe kat hos, de havde sørget for at alt var som det skulle være - så tror bare det er hårdt indtørret snavs..

• #4   8. feb 2010 Jamen det lyder jo rigtig godt så! smiley

Så vil jeg egentlig bare anbefale vaskekluden, for det er nok lettere at få af hvis I kan sidde og hygge med det i 10 minutter eller noget så du rigtig kan få skrubbet smiley

• #5   8. feb 2010 det er helt normalt, fjern det med en opvredet engangsvaskeklud

Kommentér på:
Beskidte næsebor?

Annonce