2.725 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Beskidte næsebor? Beskidte næsebor?
Jeg har lige fået min nr. 2 kat herhjemme - hentede ham i fredags, og han er bare dejlige..*
Han er 12 uger, og har haft divs. dyrlæge besøg og 1. vaccination.
Men men men hans næsebor er meget beskidte - ser måske lidt volsommere ud fordi han er hvid/rød i hovedet - men jeg kan simpelthen ikke fjerne det - det sidder så hårdt fast at en negl ikke hjælper!
Nogen gode råd ??
0 synes godt om
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 56
Prøvede lige før jeg skrev indlægget med noget lunkent vand og en vatpind - men tror måske jeg skal bruge en vaskeklud istedet for ??
okt 2009
Følger: 10 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 126 Svar: 526
Min Bettemis har ofte sorte snotflager i næsen fordi hun har herpes (også selvom hun er passet m diverse vacciner: hun er født med det fordi hendes mors ejere ikke gik op i vacciner). Måske er det også det din killing har? Bettes snotflager kan være svære at fjerne når hun har tør næse, men når næsen har været våd i nogle timer pga snot (som hun ofte har pga sin herpes) er det vældig nemt hvis ens negle ikke er helt nedbidte.
Held og lykke med den lille ny
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 56
Tror ikke dens mor har haft Herpes - de virkede i hvertfald på ingen måde som nogen der ikke gik op i vacciner. Det var en rigtig dejlige familie at købe kat hos, de havde sørget for at alt var som det skulle være - så tror bare det er hårdt indtørret snavs..
okt 2009
Følger: 10 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 126 Svar: 526
Så vil jeg egentlig bare anbefale vaskekluden, for det er nok lettere at få af hvis I kan sidde og hygge med det i 10 minutter eller noget så du rigtig kan få skrubbet
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 1.641
Beskidte næsebor?