Knap så flatterende billeder {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder meget ofte og pløjer profiler igennem herinde og også masser af hjemmesider og ofte har folk sat billeder ind af katte med møg i øjenkroge og næsebor.
Jeg synes simpelthen det er så ærgeligt når ejerne af kattene viser sådanne billeder frem. Det tager kun et øjeblik lige at fjerne de ting der sidder der inden man begynder at knipse med kameraet.
Jeg må ærligt indrømme at hvis jeg er på en hjemmeside med den slags billeder så lukker jeg den simpelthen ned!
Herhjemme har jeg lige nu et kuld killinger hvor de alle 3 har hvide næser, og killingerne roder rundt i hele huset samt kommer ud i vores indhegnede have (så ja, de får altså beskidte næsetipper), men jeg kunne da ikke drømme om at poste billeder af dem uden at rense deres næser først.
Jeg fjerner det i øvrigt hver gang jeg har dem i hænderne, for det ser altså bare ikke så lækkert ud :o(
Er jeg den eneste der har det sådan?
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
Nogen gange når jeg tager billeder her hjemme, og det er fordi det er nu og her gode billeder, og jeg ser de enten er beskidte eller der er noget andet galt med billedet, ja så bliver de skam ikke vist
Og jeg vasker også mine hvide mislinger inden jeg tager billeder af dem..
Jeg kan heller ikke lide at se sådanne billeder
mar 2010
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Svar: 196
I mine øjne virker det sjusket, hvis der sidder møg ved næsen, og snask i øjenkrogen ..
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 18 Emner: 64 Svar: 1.806
Jeg må indrømme at jeg synes det er synd for kattene at de bliver vist frem på den måde, for det skæmmer deres udseende HELT VILDT!
Hvorfor ikke vise hvor flotte kattene virkelig kan være?
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
Jeg har selv lige været ved at tage nye billeder af mine 2 krudt ugler på 6 uger, de første billeder af den ene valgte jegh n at slette igen, nettop fordi jeg havde overset et par sorte klatter i øjnkrogene.
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
Har selv lige taget nye billeder af min mis , og det ligner enormt meget at hun har snask i øjnene , men det har hun ikk
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 103 Svar: 379
Han er blevet pænere i dag, efter han har været i bad. Jeg gav ham et bad, fordi jeg syntes han var ulækker i pelsen, og fordi jeg tror på at det gør det lettere for sår at hele, hvis katten er ren og pæn.
dec 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 45
Noget der specielt undrer mig er, at folk ikke engang fjerner "snasket" i deres salgsannoncer af killinger.
Jeg ville personligt aldrig turde købe en killing med masser af snask - har jeg lært på den hårde måde, da min kat Jack havde en luftvejsinfektion, da han flyttede hjem til os. Vi vidste ikke bedre dengang.
Knap så flatterende billeder