{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

Knap så flatterende billeder {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder meget ofte og pløjer profiler igennem herinde og også masser af hjemmesider og ofte har folk sat billeder ind af katte med møg i øjenkroge og næsebor.

Jeg synes simpelthen det er så ærgeligt når ejerne af kattene viser sådanne billeder frem. Det tager kun et øjeblik lige at fjerne de ting der sidder der inden man begynder at knipse med kameraet.

Jeg må ærligt indrømme at hvis jeg er på en hjemmeside med den slags billeder så lukker jeg den simpelthen ned!

Herhjemme har jeg lige nu et kuld killinger hvor de alle 3 har hvide næser, og killingerne roder rundt i hele huset samt kommer ud i vores indhegnede have (så ja, de får altså beskidte næsetipper), men jeg kunne da ikke drømme om at poste billeder af dem uden at rense deres næser først.

Jeg fjerner det i øvrigt hver gang jeg har dem i hænderne, for det ser altså bare ikke så lækkert ud :o(

Er jeg den eneste der har det sådan?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knap så flatterende billeder
  • #1   10. sep 2010 Nej du er ikke alene om at have det sådan..

Nogen gange når jeg tager billeder her hjemme, og det er fordi det er nu og her gode billeder, og jeg ser de enten er beskidte eller der er noget andet galt med billedet, ja så bliver de skam ikke vist

Og jeg vasker også mine hvide mislinger inden jeg tager billeder af dem..

Jeg kan heller ikke lide at se sådanne billeder

• #2   10. sep 2010 NEJ, du er ikke den eneste..

I mine øjne virker det sjusket, hvis der sidder møg ved næsen, og snask i øjenkrogen ..

• #3   10. sep 2010 Jeg er sørme glad for at høre det ikke kun er mig.

Jeg må indrømme at jeg synes det er synd for kattene at de bliver vist frem på den måde, for det skæmmer deres udseende HELT VILDT!

Hvorfor ikke vise hvor flotte kattene virkelig kan være?

• #4   10. sep 2010 Nej du er ikke den eneste. Jeg forstår det slet ikke hvis de figurerer på den måde på en hjemmeside. Ligesom jeg heller ikke forstår at man ikke lige får nogen til at læse det man har skrevet igennem, så man kan få rettet eventuelle stavefejl eller andre fejl.

• #6   11. sep 2010 Som du skriver er det jo noget alle katte og killinger har, især når de har mulighed for ast kommer ud i løbegård, men det ser ulækert ud på billeder.

Jeg har selv lige været ved at tage nye billeder af mine 2 krudt ugler på 6 uger, de første billeder af den ene valgte jegh n at slette igen, nettop fordi jeg havde overset et par sorte klatter i øjnkrogene.

• #7   11. sep 2010 Helt enig , det ser ikk pænt ud smiley
    Har selv lige taget nye billeder af min mis , og det ligner enormt meget at hun har snask i øjnene , men det har hun ikk smiley hun er bare mørk i øjenkrogene , hvilket faktisk var det der fik mig til at falde for hende med de stoooore spørgende øjne smiley Men hvis nogen sku kigge , er jeg altså ikk en a dem med trælse billeder smiley

• #8   11. sep 2010 Det ser ikke pænt ud, og det er ikke det fedeste billede at give af katten, så jeg kan skam godt forstå dig Annie. Nu sidder jeg dog selv bare i den situation, at med min den lille nye Viggo, som jeg fik overrakt i går af genboen, jamen han var sgu ikke helt pæn altså! Er det heller ikke endnu, på grund af sine grimme sår. Men jeg har da forsøgt at sætte de billeder ind der er de bedste, selv om han ikke er helt rask.

Han er blevet pænere i dag, efter han har været i bad. Jeg gav ham et bad, fordi jeg syntes han var ulækker i pelsen, og fordi jeg tror på at det gør det lettere for sår at hele, hvis katten er ren og pæn.

• #9   11. sep 2010 I har ret!
    Noget der specielt undrer mig er, at folk ikke engang fjerner "snasket" i deres salgsannoncer af killinger.
    Jeg ville personligt aldrig turde købe en killing med masser af snask - har jeg lært på den hårde måde, da min kat Jack havde en luftvejsinfektion, da han flyttede hjem til os. Vi vidste ikke bedre dengang.

Kommentér på:
Knap så flatterende billeder

Annonce