493 visninger
|
Oprettet:
Anskaffe en han når man har en hun?? {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Det hele ligger således:
Min kæreste og jeg har i forvejen en rigtig sød og dejlig hunkat, som snart er 1 år gammel. Hun er indekat.
Vi vil super gerne have en kat mere - men hvad er bedst? At det er en han eller hun? Og har i andre gode råd til hvad der er bedst, hvis man anskaffer sig en kat mere? Alder, fodder, et eller andet?..
En anden ting er at min kærestes faster har en super lækker hunkat ude ved dem. Men hun har været ude? Er det en god ide at gøre hende til indekat så? De siger hun er meget glad for at være inde.
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 6 Emner: 1 Svar: 15
Vi har 6 katte herhjemme, hvoraf de 4 af dem er hunner, 1 er kastreret hankat og 1 er hankat. De trives alle sammen fint, så personligt kan jeg ikke se nogen grund til ikke at anskaffe sig en han.
Om det med at gøre en udekat til indekat.. én af vores er udekat, og hun ville absolut aldrig kunne blive en indekat. Alle vores katte elsker at være udenfor (vi har indhegnet haven, så de sidste 5 kan være derude). Men det er vel forskelligt fra kat til kat.
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 56
I starten knurrede og hvæsede hun heeelt vildt af ham - men det gik heldigvis over efter 3-4 dage..
Sååå hos os var det intet problem med en lille han killing
maj 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 45
Anskaffe en han når man har en hun??