{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Anskaffe kat nr. 2? {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Vi er de heldige ejere af den skønneste exotic kat. Han bliver 1 år i denne måned. Lige fra vi fik ham som 12 uger gammel killing har han været en meget selvstændig kat, som nok selv skal bestemme, hvordan det hele skal være. Han er meget legesyg, men kan samtidig også pludselig få nok og så ikke søge os i flere timer. Generelt er det os der søger ham for at kæle og nusse. Dette har vi egentligt accepteret! Vi arbejder begge og er væk ca. 9 timer dagligt. Dette har været en af årsagerne til, at vi nu tænker, om disse timer kan være årsagen til at vores kat er så selvstændig og selvbestemmelse som han er og om han måske føler sig lidt ensom? Dette har sat tanker i gang om vi skulle anskaffe os endnu en kat, som så ville kunne gøre ham selskab. Det kan også være at vores kat bare ville være ligeglad og slet ikke have fornøjelse af en kammerat. Hvad er jeres erfaringer? De venligste hilsner fra Kristina.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anskaffe kat nr. 2?
  • #1   8. sep 2013 Jeg har 2 og de elsker hinanden...

  • #2   8. sep 2013 Jeg har også to drenge, og de kan ikke undvære hinanden den dag i dag! smiley

  • #4   8. sep 2013 Tusind tak for jeres svar.... Og tak for velkomsthilsnen. Ja vi er nye i dette forum. Synes allerede godt om det smiley

  • #5   8. sep 2013 Jeg ville ikke betænke mig ret meget smiley jeg ville så finde en killing eller ungkat af lignende aktivitets niveau, jeg tror ikke jeg ville sætte en meget aktiv killing sammen med ham.
    Jeg ville nok også få ny kat i forbindelse med nogle ferie/fridage, for det er jo lange dage i har, og derfor er det rart at have to katte ( de sover nok det meste af tiden, men kan jo vælge at lege) de kan have meget glæde af hinanden.


    profilbillede
  • #6   9. sep 2013 Jeg ville heller ikke betænke mig ved at anskaffe kat nr. 2.
    Nogle gange kan det tage tid af føre dem sammen, andre gange er de pot og pande fra start. Man skal så også huske at der er forskel på hvor stor glæde to katte har af hinanden, nogen putter i ske, andre observere blot hinanden. Men det er uden tvivl bedre med to end med en, da de også kan have glæde af hinanden "på afstand" smiley
    Men for bedste resultat ville jeg gå efter at finde nr.2 ud fra et temperament i mener passer til ham i har derhjemme.


  • #7   9. sep 2013 Vi går vist i gang med at finde Albert en kammerat smiley Det lyder som om, at jeres erfaringer alle taler for mere end en kat.... Så jagten går nu ind på at forsøge at finde det bedste match til vores skønne Albert smiley

  • #8   9. sep 2013 Vil også klart anbefale dig to katte sammen... Selvom den første tid ikke altid er lige nem og man tvivler på, om man har gjort det rigtige, er det det hele værd i sidste ende - både for jer og kattene smiley

Kommentér på:
Anskaffe kat nr. 2?

Annonce