840 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Frustreret hankat Frustreret hankat

Min MCO hankat er kastreret men lige for tiden går han rastløs rundt og hyler konstant han plejer at være en doven hankat på sofaen men lige nu er der ingen ro på ham + at han overfalder mine hunmisser og bider dem så totterne flyver omkring for de gider ikke være med i den leg... er dette normalt når han nu er kastreret???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frustreret hankat
  • #1   15. feb 2010 det bliver jeg simpelhen nødt til at lytte med på ... smiley

• #2   15. feb 2010 du er velkommen smiley
    Jeg håber virkeligt at der er nogen der har kendskab til den opførsel. for han virker utrolig frustreret og det er synd for ham.

• #3   15. feb 2010 de er fertile, på p- piller, men jeg mente bare at når han er kastreret og har været det længe bør han vel ikke være SÅ vild...eller hva??? Inden han blev kastreret var den ene hun i løbetid og hun var meget vild med ham, vi ville rigtig gerne have et kuld med ham, men han gad hende ikke, han ville KUN ha en bamse, det er da ikke normalt og nu hvor han er kastreret vil han så åbentbart gerne men så vil de ikke smiley

• #4   15. feb 2010 øv for ham, det er da ikke sjovt...han må nøjes med en tur på bamsen så( den kan nemlig godt bruges stadig i mangel af bedre, hi hi)

Kommentér på:
Frustreret hankat

Annonce