{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Børstning {{forumTopicSubject}}

Hejsa Vi har en rigtig dejlig perser killing.. Vi har fra første dag siden vi fik hende øvet hende i at blive børstet.. Men vil hører hvordan I andre med langhårede katte klare det.. De første 2 min står hun pæn stille og derefter bliver hun sur og ikke gider mere så derefter er skal vi have en lille kamp om at det skal hun altså bare.. Vi børster hende næsten hver dag i cirka 10 min. Vi har et bestemt håndklæde hun bliver børstet på også får hun lidt af hendes mad som hun kan guffe lidt af! Men har I andre problemer med at børste jeres katte?

Hilsen Heidi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børstning
  • #1   10. dec 2005 Bazooka elsker at blive børstet.. han stiller sig op og vifter med halen op i hovedet på en, og så er det bare at gå i gang.. Og han kan blive ved i timer hvis det skulle være.. Det er den nemmeste måde at blive venner med ham på..
    Hvor i mod Mischa hader det.. hen af ryggen kan hun godt overleve, men resten der bliver hun hidsig.. Så jeg sætter mig i en stol, ligger hende på ryggen med hovedet ved min arm, og så gælder det om at have en langærmet tyk bluse på og holde fast.. Så er det hurtigt overstået så længe der ikke er decideret knuder.. Jeg reder hende faktisk kun fordi hun ikke skal fælde så meget.. smiley
    Så render hun rundt og er sur ca 5-10 min efter, men så er det glemt smiley

• #2   10. dec 2005 Tak.. Holder også små pauser ind i mellem hvor hun bliver nusset lidt.. Men så snart vi finder håndklædet frem springer hun også straks derop.. Men vi skal nok prøve at børste hende i kortere tid også bare flere gange.. Tak for rådende.. Håber hun kommer til at holde af det..

• #3   10. dec 2005 Hej Heidi
    Vi er selv de stolte ejere af en perser killing som heller ikke er lige så tålmodig som man kunne ønske sig at han var. Det vi gør for at få ham til at sidde stille længst muligt er atsamarbejde. Mens min kæreste redder ham, holder jeg ham beskæftget med en lille mus, eller lign. På den måde får han opmærkssmhed fra os begge to to en gang og bliver underholdt så han ikke tænker over det at han er i gang med at blive redt.
    Knus
    Figo, Lasse og Agnieszka

• #4   10. dec 2005 jeg børster min når hun spiser...

Kommentér på:
Børstning

Annonce