444 visninger
|
Oprettet:
Børstning {{forumTopicSubject}}
Hejsa Vi har en rigtig dejlig perser killing.. Vi har fra første dag siden vi fik hende øvet hende i at blive børstet.. Men vil hører hvordan I andre med langhårede katte klare det.. De første 2 min står hun pæn stille og derefter bliver hun sur og ikke gider mere så derefter er skal vi have en lille kamp om at det skal hun altså bare.. Vi børster hende næsten hver dag i cirka 10 min. Vi har et bestemt håndklæde hun bliver børstet på også får hun lidt af hendes mad som hun kan guffe lidt af! Men har I andre problemer med at børste jeres katte?
Hilsen Heidi
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
Hvor i mod Mischa hader det.. hen af ryggen kan hun godt overleve, men resten der bliver hun hidsig.. Så jeg sætter mig i en stol, ligger hende på ryggen med hovedet ved min arm, og så gælder det om at have en langærmet tyk bluse på og holde fast.. Så er det hurtigt overstået så længe der ikke er decideret knuder.. Jeg reder hende faktisk kun fordi hun ikke skal fælde så meget..
Så render hun rundt og er sur ca 5-10 min efter, men så er det glemt
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 99
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 3
Vi er selv de stolte ejere af en perser killing som heller ikke er lige så tålmodig som man kunne ønske sig at han var. Det vi gør for at få ham til at sidde stille længst muligt er atsamarbejde. Mens min kæreste redder ham, holder jeg ham beskæftget med en lille mus, eller lign. På den måde får han opmærkssmhed fra os begge to to en gang og bliver underholdt så han ikke tænker over det at han er i gang med at blive redt.
Knus
Figo, Lasse og Agnieszka
nov 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 99 Svar: 441
Børstning