{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Kan i hjælpe? {{forumTopicSubject}}

Jeg står med den situation at min gamle hunkat kanøfler min lille døve maincoon pige, og jeg prøver nu desperat at finde nyt godt hjem til hende, og et sted sammen med min gamle hankat fordi de har så stor glæde af hinanden og jeg ikke synes de skal skilles ad!

Har oprettet en annonce her inde, men der sker ikke så meget. Kender i nogle gode hjemmesider med omplacering af katte?

Har annonce her, dba, og vildkat.

Eller kender i måske nogen som kunne være intra i at give 2 katte et permanent hjem?

Mvh. Maria


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan i hjælpe?
  • #1   16. feb 2010 Jeg undrer mig en smule over at det er de 'gamle' der skal væk, jeg vil tro det er nemmere at finde nyt hjem til en yngre kat end til 2 ældre....

    Jeg bryder mig personligt ikke om dba som katteformidlings sted, men kender ikke så meget til alternativer. Måske din dyrlæge kan hjælpe med videreformidling?
    Under alle omstændigheder held og lykke med det
    smiley
    Pia


  • #2   16. feb 2010 det er det også, kan godt se det står lidt uklart! Det er min lille hvide maincoon og min gamle hankat jeg vil have afsted sammen

  • #3   16. feb 2010 Fordi min hankat og maincoon har SÅ stor glæde af hinanden, og min gamle hunkat klart ville klare sig bedst af dem som ene kat

  • #4   16. feb 2010 Ok Maria, nu jeg kigger rigtig godt efter kan jeg godt se det, så er jeg helt enig med dig.
    Har du talt med opdrætteren af MCO? Er du sikker på der ikke er restriktioner i din kontrakt, hvis killingen skal have nyt hjem?
    Mange opdrættere forbeholder sig ret til at være inde over i sådanne tilfælde.

    Håber du finder et dejligt hjem til begge.
    smiley
    Pia


Kommentér på:
Kan i hjælpe?

Annonce