{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder og kattegrus
  • #1   19. feb 2010 ved godt Royal Canin ikke er det billigste, men er skus å godt det foder!

  • #2   19. feb 2010 Royal Canin sterilised er rigtigt godt, det er ikke super billigt, men det er noget rigtigt godt foder, hvor man sikrer sin kats velvære. :o)
    Af grus helder jeg til Extreme Classic, eller Ever Clean, også lidt dyrt, men hvis man holder den ren, kan gruset holde rigtigt længe.. - Og man er også fri for den stank! Håber det var brugbart..
    Jeg har svært ved at svarer på hvad de spiser om dagen pr. kat, da skålene her altid ewr fulde smiley Hehe.. Og godter får de også lidt af ..


  • #3   19. feb 2010 Hairball det kastede min mco han op i hele stykker fordi det er så småt at han slugte det, så jeg blander nu perser og mco mad fra RC sammen da jeg har begge racer og det fungere fint uden opkast:)


  • #4   19. feb 2010 man kan da godt kun køre med acana ik eller skal det blandes med noget andet os..:)

  • #5   19. feb 2010 sjovt nok:) der har der heldigvis ikke været noget med det her

  • #6   19. feb 2010 susanne okay.men har os tænkt mig at blande hills td og acana sammen..er startet med at gå stille og rolig over på acana det tar op til 4 uger så de ik får dårlig mave..:)

  • #7   20. feb 2010 fakta den hvide kattegrus bruger jeg til min katte, og der har aldrig været lugtproblemer og af foder vil jeg anbefale acanna eller örjen.
    Der er meget kød, synes ikkke det er dyrt


  • #8   20. feb 2010 Marianne J: undersøgelsen viste at der var den rette energifordeling i produkterne intet om kvalitet. så den sagde noget og ingenting
    jeg vil stadig købe produkter hvor hoved delen af indholdet er kød og ikke skrald/fyld .. men det er jo som man ser det ...! jeg vil ikke have junk food hver dag og det skal kattene da heller ikke... !

    her serveres Applaws (tørfoder) og Barf (råfoder) og det spises med stor fornøjelse


  • #9   20. feb 2010 Foder: Feline Porta som kan købes hos Mystery Coons herhjemme eller hos zooplus.de på nettet.
    Grus: Golden Grey Master er et super godt grus, som klumper fantastisk, er drøjt i brug og billigt. Jeg vil sammenligne det med Extreme Classic men til billigere penge.


  • #10   20. feb 2010 Ulla, du kan jo heldigvis lade være at gå ind på tråden smiley

    Da det er min første kat, har jeg ikke nogen erfaring og vil min kat det bedste, og det er dejligt jeg kan få tips og inspiration fra et sted med så mange kyndige smiley


  • #11   20. feb 2010 Derfor kan du jo undlade at svare. Jeg hører ikke de andre brokker sig?
    Og for det første - søgefunktionen er langt fra vel virkende
    For det andet - jeg har spurgt ind til min situation i særdeleshed - fx race og boligforhold
    For det tredje - jeg har ikke aftvunget dig et svar


  • #12   20. feb 2010 Ulla, jeg er skam helt rolig
    Bare svar mig på hvad problemet for DIG er at JEG spørger andre til råds?
    Jeg er jo netop ved at sætte mig ind i hvad andre har af erfaringer og gode råd, og jeg har skam ikke spurgt om det her før smiley


  • #13   21. feb 2010 mht grus vil jeg virkelig anbefale at du køber Ever Clean! det koster 99 kr. for 10 kg. og det holder meget længere end det 'billige' (synes faktisk ikke at 99 kr. er dyrt for 10 kg.) det indkapsler alt vådt der kommer i berøring af det, og derfor er lugten heller ikke så kraftig. jeg bor selv i lejlighed, og har aldrig kunne lugte kattebakken, ud over én gang hvor jeg ville prøve noget andet..

    mht. foder kan jeg kun sige, hvad de andre gør. royal canin er rigtig godt, det mætter på en helt anden måde end det billige fra netto. -derfor holder det også længere. men jeg vil anbefale at du køber en stor pose, da du sparer penge på den måde.
    men start ud med at bland det sammen med det foder den får nu, så undgår du maveproblemer. -den skal lige vænne sig stille og roligt til nyt foder smiley


Kommentér på:
Foder og kattegrus

Annonce