Sår på ryggen Sår på ryggen
Jeg ved ikk om i kan hjælpe mig med hvad det kan være, men min kat har fået nogle sår på ryggen, hun har faktisk haft dem længe, men grunden til at jeg skriver til jer er fordi, jeg opdagde de første for et par mdr. siden, der var det nogle små bitte sår, men så var det lige som om at de forsvandt lidt og nu har jeg så opdaget at de er kommet igen, men den her gang er såerene bare meget størrer... Hun taber ikke hår hvor hun for dem, jeg synes ikk jeg har bemærket at hun klør sig og jeg har tjekket hende for lopper, dem har hun heller ikke...
Det skal siges at det ikke virker som en gene for katten overhovedet - og jeg derfor ikke har været SÅ OBS på det som jeg måske burde. Hun går regelmæsigt i kattebakken, er kælen og spiser normalt - så derfor har der ingen tegn været på at dette har generet hende.
Tanken har strejfet mig at vores anden kat måske er lidt hård ved hende når de leger sammen.
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
Men, men, men... Det kan også være allergisk reation overfor et eller andet.. Så selv om du ikke kan finde lopper, så er det, det første du kan prøve. At give noget mod lopper... Tit så forsvinder det. Har selv prøvet det. Og jeg havde altså heller ikke fundet lopper på vores kat dengang.. Og det forsvandt...
Så sent som idag, har jeg været ved dyrlæge med en anden af mine katte. Den har fået to sår ved munden. En på hver side på underlæben.. Det er også en allergisk reaktion.. Hun har så ikke noget på ryggen. ,men dyrlægen sagde, at det er der det oftets kommer...
Så hvis du ikke synes den er generet af det, så kan du da godt se det an, men hold øje med det.. Men jeg vil nu anbefale dig, at behandle mod lopper. Et loppebid er nok, hvis den er allergisk
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 33
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Ved min huskat skal der bare 1 loppe til før hans allergi bryder ud.. Og selvom jeg kæmmer og kæmmer, kan det være umuligt at finde den ene loppe
Sår på ryggen