{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.496 visninger | Oprettet:

Hvad pris skal jeg give ? (kat-dr dyr) {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige afleveret min kat til sterilisation, hun skal også øremærkes men ikke vaccineres.
Dyrlægen sagde det koster 1.618 kr, men jeg havde inden jeg afleverede hende set på deres hjemmeside:

www.kværkebydyreklinik.dk/ priser.htm
Der står 1.383 kr incl øremærkning og moms.

Der står sådan her under sterilisationer af kat:

Kastration. Fritte, kanin, marsvin, rotte inkl. narkose. 956,00 kr
Sterilisering + tatovering +registrering inkl. narkose (kat). 1383,00 kr
Sterilisering + tatovering +vaccination + registrering inkl. narkose (kat). 1618,00 kr
Sterilisering +tato+vacc+registr. incl narc. (kat) 2046,50 kr
Røntgenbillede (2 stk). 930,00 kr
(Har lige taget linjen over og under med).

Priserne er pr 1 januar 2010, så de er ret nye.

Men da hun tastede ind i sin pc/regnings-system (ved ikke hvad det hedder) så stod der 1.618 kr for en sterilisering med øremærkning uden vaccination.

Men på deres hjemmeside (sat ind længere oppe) står der altså prisen på 1.383 kr.

Hvad vil i mene jeg skal betale for den sterilisation ?

Jeg har godt nok undret mig over, at man ikke ifølge listen kan vælge kun sterilisation, og at de to nederste røde linjer der står jo egentlig det samme men forskellig pris.

Hvordan vil i opfatte det ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad pris skal jeg give ? (kat-dr dyr)
  • #1   11. mar 2010 betal de 1618 men forlang en vaccinen hvorfor skal den ikk vacc når den nu skal hele turen igennem

  • #2   11. mar 2010 Husk priserne på hjemmesiden er uden konseltation..

  • #3   11. mar 2010 Læs du en gang mere:


    Sterilisering inkl. narkose (kat). 1383,00 kr

    Sterilisering + tatovering + registrering inkl. narkose (kat). 1618,00 kr

    De 161e der oplyses er korrekt - du læser det forkert





  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #4   11. mar 2010 Jeg tror du har set forkert. smiley De 1.383 kr er uden øremærkning

    ---------------------------------------------------

    Sterilisering inkl. narkose (kat). 1383,00 kr
    -----------------------------------------------------

    Det er denne her der koster 1618 kr med tatovering + registrering

    Sterilisering + tatovering + registrering inkl. narkose (kat). 1618,00 kr




  • #5   11. mar 2010 Jeg prøver lige at finde en gammel regning fra samme dyrlæge for at se hvordan de skriver den.
    Men når jeg på stedet siger: Jeg har set det koster 1.383 på jeres hjemmeside, så jeg ved hvor meget jeg skal have med når jeg henter hende.
    Så siger hun: jeg slår det lige op (og det var i regnings-systemet) så sagde den 1.618 kr og det var UDEN vaccine sagde hun, men det passer jo med 1.618 kr INCL vaccine på hjemmesiden.
    Jeg er glad for den dyrlæge fordi den lige så tæt på (bor langt ude på landet), jeg kunne sikkert godt finde en billigere et sted men HADER at køre bil med kat.
    Konsultation kommer vel ikke oveni prisen her ?
    Jeg spurgte hende sekretæren (veterinær-elev) da jeg var dernede i forgårs og bestille tiden, der sagde hun at når de ikke har haft den kat inde før, så vejer og lytter dyrlægen lige til hende først og det var med i prisen for sterilisation.


  • #6   11. mar 2010 der må jeg give lis ret der er ikke vacc med til 1618 kr

  • #7   11. mar 2010 De har sku været inde og rette hjemmesiden inden i har set den, men jeg har kopieret den med den gamle tekst....

  • #8   11. mar 2010 Ej for pokkker ....


    til sammenligning er prisen på Skovlunde 1343 - så grundprisen 1383 på en sterilisering er vel ok nok?

    Men lidt frækt hvis de efterfølgende har rettet prisen


  • #9   11. mar 2010 Nu har jeg lige talt ed dyrlægen, og de siger jeg får det til de 1.383 kr.
    De har en mand der sørger for deres hjemmeside, og han har fået en liste af dem med priser men han har skrevet det forkert.
    Så han har været inde og rette siden, men jeg får det til den pris der stod da jeg så det...


  • #10   11. mar 2010 Hej Lis.
    Jeg var også meget tilfreds med skovlunde da jeg var derinde med Mippi med den store byld.
    MEN det er et mareridt for mig at køre bil med en kat, jeg har haft oplevet det man kan tror jeg.
    Turen hjem fra skovlunde tog næsten 1,5 time grundet kø og Mippi "gispede" efter vejret pga stress (tror jeg det var derfor) og jamrede sig hele vejen. Og det var varmt i bilen.
    Den her dyrlæge ligger kun ca 5 km herfra.
    De andre katte jeg har jamrer sig også når vi kører.
    Jeg har også oplevet to katte i samme transportkasse (ja en stor fejl, men det var ikke mine men nogle venners der var ved at flytte) og den ene blev dårlig og sked det hele til...


Kommentér på:
Hvad pris skal jeg give ? (kat-dr dyr)

Annonce