{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.299 visninger | Oprettet:

Hjælp til hårknuder. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg ville hører hvad det vil koste at få dyrlægen til at fjerne hårknuder fra min norske skovkat. Han er begyndt at fælde og har fået rigtig mange stor og små knuder og kan simpelthen ikke få dem af. Jeg vil ikke gøre noget der gør ondt på ham. Men har prøvet med en trimmer og det er svært når knuderne sidder helt inde ved pelsen. Nogen som har en idé om og erfaring fra dyrlægen af hvad de gør og hvad det vil koste ville jeg blive rigtig taknemmlig for hvis i vil hjælpe mig smiley

- Tina Lund Pedersen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til hårknuder.
  • #1   15. mar 2010 Har du prøvet selv at klippe?

• #2   15. mar 2010 Min maine coon har lige været igennem den helt store tur hos dyrlægen, hvor jeg forventede at de ville klippe hende helt ned.
    Det lykkedes dem dog at frisere hende, så hun kunne bevare noget af sin værdighed. smiley
    Jeg har en enkelt gang været på kattesalon med hende til klip 350,- og hos dyrlægen i fuld narkose 750,-.

• #3   16. mar 2010 hva med en knivbørste hvor du selv ka gøre det
    den skærer gennem knuder og er rigtig go

• #4   16. mar 2010 En furminator kan sikkert klare knuderne, det gør IKKE ondt på katten og du kommer ikke til at skade huden. Furminatoren er dyr, ca 300 kr men det er en engangsudgift og så har man den til næste gang hvor man så selvfølgelig fjerner knuderne mens de stadig er små og endnu ikke er blevet et problem *SS*

• #5   16. mar 2010 Jeg har selv furminator og diverse andre børster og de hjalp bare ikke på mine katte..

Mine katte's pelse var statisk elektriske fordi vi ingen fugtighed i luften har, og jeg kunne redde pelsen og 5 min efter havde de nye hårknuder siddende..

Til sidst var min ene kat sat helt til med knuder nede på maven..
    Så jeg ringede til dyrlægen og aftalte en tid til klip, hvor de ville lægge ham i fuld narkose..

En klip i fuld narkose gav jeg 500 kr for, da han kom hjem fik han et bad i en shampoo der skulle hjælpe med statisk elektrisk pels..

Idag er han så glad fordi hans pels er knudefri og han har igen den lækreste pels.

• #6   6. apr 2010 jer der har været til dyrlægen..

er katten så blevet klippet helt bar eller kun der, hvor hårknuden sad?

Kommentér på:
Hjælp til hårknuder.

Annonce