2.299 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til hårknuder. {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg ville hører hvad det vil koste at få dyrlægen til at fjerne hårknuder fra min norske skovkat. Han er begyndt at fælde og har fået rigtig mange stor og små knuder og kan simpelthen ikke få dem af. Jeg vil ikke gøre noget der gør ondt på ham. Men har prøvet med en trimmer og det er svært når knuderne sidder helt inde ved pelsen. Nogen som har en idé om og erfaring fra dyrlægen af hvad de gør og hvad det vil koste ville jeg blive rigtig taknemmlig for hvis i vil hjælpe mig
- Tina Lund Pedersen.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 48
Det lykkedes dem dog at frisere hende, så hun kunne bevare noget af sin værdighed.
Jeg har en enkelt gang været på kattesalon med hende til klip 350,- og hos dyrlægen i fuld narkose 750,-.
apr 2008
Følger: 105 Følgere: 99 Katte: 8 Emner: 242 Svar: 2.576
den skærer gennem knuder og er rigtig go
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 367
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 105 Svar: 412
Mine katte's pelse var statisk elektriske fordi vi ingen fugtighed i luften har, og jeg kunne redde pelsen og 5 min efter havde de nye hårknuder siddende..
Til sidst var min ene kat sat helt til med knuder nede på maven..
Så jeg ringede til dyrlægen og aftalte en tid til klip, hvor de ville lægge ham i fuld narkose..
En klip i fuld narkose gav jeg 500 kr for, da han kom hjem fik han et bad i en shampoo der skulle hjælpe med statisk elektrisk pels..
Idag er han så glad fordi hans pels er knudefri og han har igen den lækreste pels.
dec 2007
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 11
er katten så blevet klippet helt bar eller kun der, hvor hårknuden sad?
Hjælp til hårknuder.