{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Kat som kaster op {{forumTopicSubject}}

Ja mit spørgsmål går på om jeg skal kontakte dyrlægen eller om det er meget normalt for en kat at kaste op når den er langhåret?? Hun har kastet op 5 gange bare idag og nu virker hun lidt stille og sløj. Hun fik en fisk igår, som hun så ud til at nyde, men kan det godt gøre at hun er blevet dårlig.? Hun drikker, og har også spist, men bare ikke så meget som de andre dage.. Ja jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op med hende for hun er vores lille sweethart og kan ikke lide hun er skidt.. Men hun er langhåret og jeg er i tvivl om det er hårboller og mavesyre der kommer op.. Tak fordi i læste med så langt og håber på svar smiley Knus Linda


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat som kaster op
  • #1   24. mar 2010 hvad race er hun og hvad får hun af mad???

  • #2   24. mar 2010 Hun får Royal Canin kitten 36 og nej der var ingen ben i, for vi fik de samme fisk.. Ja jeg synes heller ikke det virker som om det er normalt og det er også derfor jeg spørger, for jeg kan ikke lide hun er sådan.. Men nu her er hun livet lidt op, men ved det ikke..

  • #3   24. mar 2010 Hun er en blanding mellem en huskat og main coon eller perser.. Hun er i hvert fald langhåret og har træk fra main coon racen af smiley

  • #4   24. mar 2010 Ja det kan jo så også tænkes at det er det som er galt.. Nej det har hun ikke, men hjælper det? Hun har adgang til vand og mad hele tiden så det er ikke fordi hun har været helt vild sulten.. Tror du har ret i at hun har måske har forspist sig og at det i kombination med alt den pels for hun fælder rigtig meget lige nu..

  • #5   24. mar 2010 Okay tak for oplysningen det havde jeg egentlig helt glemt, selvom jeg godt vidste det.. Hun er en indekat så det havde jeg ikke slet ikke overvejet..

  • #6   24. mar 2010 Du kan frisere ekstra her i fældingsperioden - de hår der bliver redt af kommer i det mindste ikke ned og laver ballade i mave og tarme.
    Hold øje med om der kommer noget ud af den anden ende.

    God bedring med hende.


  • #7   25. mar 2010 Går det bedre i dag?

  • #8   25. mar 2010 Heej smiley Ja hun har det meget bedre idag, og jeg skal alligevel ud og købe noget mere mad til hende så jeg vil købe noget kattegræs samtidig smiley Ja vi børster hende også mange gange om dagen lige nu for at få alt det pels væk, og jeg kigger hver dag i kattebakken, men synes ikke jeg kan se hår i den.. Men hun er heldigvis meget mere frisk idag og fuld af ballade igen ligesom en killing skal være.. Tusind tak for de gode råd, og det vil jeg tage til mig smiley

Kommentér på:
Kat som kaster op

Annonce