Katte og baldrian! {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige købt 2 små puder med baldrian i - man kunne vælge mellem 3g og 8 g, hvor de 8g er til voksne katte,.
Min hunkat, som er en lidt splejset en, savlede og spruttede vildt, da hun havde snuset til den i få sekunder. Hun var helt vild, men mundvandet løb ud af hende!
Hankatten, som er en stov bøv, er fuldstændig og aldeles upåvirket af den. Vi lagde den til ham, og så lagde han sig ned med hovedet på puden og faldt i søvn - ganske som en almindelig hovedpude.
Min største undring er hunkattens reaktion på puden - det dryppede ud af munden på hende hele tiden, og hun sprøjtede på ruden, når hun rystede hovedet...
Er der nogen der har erfaringer med lignende ?
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Alle vores er ville med dem. Og savlen står altid ud af dem, pudene er altid gennem våde.
maj 2006
Følger: 32 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 45 Svar: 365
Mine er også helt tosse med dem, og resgerer på samme måde:-)
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
feb 2009
Så elsker de bare duften (sur tæer) .
feb 2009
maj 2008
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 18
Tak alle, for jeres søde svar - jeg er helt rolig nu. Jeg troede jo hun var ved at drukne sig selv i alt det savl.
Det er mange, mange år siden, jeg har haft brugt Baldrian til kat. Jeg havde en hunkat, som var meget glad for sine klørs bevægelser i tapetet, så jeg dryppede nogle dråber - eller måske en halv flaske - på hendes kradsebrædt, der hængte på væggen. Hun gik straks i gang med det...hun gnubbede og gned sig op af det her brædt og hev og trak i det med kløerne - vildere og vildere - og lige pludselig rev hun hele molevitten ud af væggen, både brædt, ravplugs og skrue.
Så var det slut med det :o)
Katte og baldrian!