640 visninger
|
Oprettet:
Har i oplevet det ... {{forumTopicSubject}}
At have en super dejlig indekat, som bare ikke har lyst til kun at være inde
Sådan er det med min mors hankat. og nu skal vi af med ham. Det er selvfølgelig det bedste for ham, men smadder trist når vi er så glade for ham..
Så er der det med han skal have et nyt hjem. Jeg håber virkelig han kommer et sted hen, hvor de bliver lige så glade for ham som vi er .
Og er det svært at for afsat en voksen kat ?
MVH Lærke Liv
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 7 Svar: 46
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 367
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
dec 2008
Han gives også kun ud til et hjem hvor ham må komme ud ......
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
dec 2008
Nu er det ikke mig der har lavet dem jo. Ellers var han nok bare blevet lukket ud.........
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Jeg har selv en kat der er vokset op som indekat, men bare altid har haft en udelængsel, så hun kommer ud et par timer om dagen, og hold op hvor hun stortrives, jeg har nu en kat der er fuld af spilopper og i godt humør hvis man kan sige en kat kan være det :).
Håber du finder det rigtige hjem til ham...
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 591
Måske i kunne finde et hjem til begge?
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
Hvem siger det er een kattehader?
Jeg elsker katte - men ikke dem der dingler rundt og generer min kat i indhegnet have og løbegård
nov 2008
Følger: 82 Følgere: 90 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.088
Uanset hvad, så ville jeg aldrig sælge ham for at han kunne komme til at være udekat. Men det er der jo mange forskellige meninger om.
Og ja, ældre huskatte er svære at komme af med. Der sidder rigtig mange rundt om i landet som mangler nye hjem. Men håber da at i finder et hjem til ham.
dec 2008
Hun skal også med mig når jeg flytter hjemmefra.
Jeg har boet ude et års tid før, og der boede hun sammen med mig. Og der sagde hun ikke noget til at være alene kat.
Det bliver også det bedste for hende, for Hankatten er lige lovlig hård ved hende. alt hans overskuds energi går ud over hende - desværre .
Men hun har prøvet at være alene kat, selvom hun først havde levet et halvt år med ham, og det sagde hun ikke noget til.
Og tak for alle jeres svar
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
Men i de fleste tilfælde laves disse regler hvis der bor mange børn og der derfor er en legeplads , for at undgå tis og afføring i sandkasser eks.
I min bolig har man valgt at lave denne regel fordi jeg bor tæt på en stor hovedvej , så for kattens og billisternes skyld har man lavet denne regel .
dec 2008
Mange vil sikkert sige det er uansvarligt jeg har katte, når jeg ikke har gennemtænkt det.
Men jeg tænker bare på hvad der er bedst for min kat.
Og jeg kunne ikke vide han ikke ville trives inde da jeg fik ham.
Min hun kat er der jo ingen problemer med, hun vil slet ikke ud.
Har i oplevet det ...