{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Har i oplevet det ... {{forumTopicSubject}}

At have en super dejlig indekat, som bare ikke har lyst til kun at være inde smiley

Sådan er det med min mors hankat. og nu skal vi af med ham. Det er selvfølgelig det bedste for ham, men smadder trist når vi er så glade for ham..

Så er der det med han skal have et nyt hjem. Jeg håber virkelig han kommer et sted hen, hvor de bliver lige så glade for ham som vi er .

Og er det svært at for afsat en voksen kat ?

MVH Lærke Liv

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har i oplevet det ...
  • #1   26. mar 2010 Vi har en kat til. Så det er ikke det

• #2   26. mar 2010 Lærke...Ja, Det er meget svært at få afsat en voksen kat og specielt en hankat, de fleste foretrækker at få en killing *S*

• #3   26. mar 2010 Hvorfor lader i ham ikke komme ud ?? hvis i giver ham væk, er det jo ikke sikkert han blir ved med at være indekat !!

• #4   26. mar 2010 Vi må ikke lukke ham ud der hvor vi bor - desværre.

Han gives også kun ud til et hjem hvor ham må komme ud ......

• #5   26. mar 2010 Hvorfor må i ikke det ??

• #6   26. mar 2010 sådan er reglerne her hvor vi bor.
    Nu er det ikke mig der har lavet dem jo. Ellers var han nok bare blevet lukket ud.........

• #7   26. mar 2010 Det bedste vil klart være at finde et nyt hjem til jeres kat hvor han kan komme ud, du kan eventuelt sætte ham til salg på www.vildkat.dk det er en omplacerings side for katte i alle aldre.
    Jeg har selv en kat der er vokset op som indekat, men bare altid har haft en udelængsel, så hun kommer ud et par timer om dagen, og hold op hvor hun stortrives, jeg har nu en kat der er fuld af spilopper og i godt humør hvis man kan sige en kat kan være det :).

Håber du finder det rigtige hjem til ham... smiley

• #9   26. mar 2010 Hvad så med den anden kat? Skal den være alenekat nu?

Måske i kunne finde et hjem til begge?

• #10   26. mar 2010 "Det er meget synd for dig..folk har sgu så ondt i r.... bare fordi der er een kattehader så ska alle bøje sig..synd synd."

Hvem siger det er een kattehader?

Jeg elsker katte - men ikke dem der dingler rundt og generer min kat i indhegnet have og løbegård

• #11   26. mar 2010 Ja det kender jeg godt - min hankat vil også gerne ud at rende, men det kommer han ikke. Jeg går tur i snor med ham indtil der er kattegård til dem begge.

Uanset hvad, så ville jeg aldrig sælge ham for at han kunne komme til at være udekat. Men det er der jo mange forskellige meninger om.

Og ja, ældre huskatte er svære at komme af med. Der sidder rigtig mange rundt om i landet som mangler nye hjem. Men håber da at i finder et hjem til ham.

• #12   27. mar 2010 Jeg går ikke af med den anden. Hun er en lidt mere bange kat, og har slet ikke lyst til at komme ud.

Hun skal også med mig når jeg flytter hjemmefra.

Jeg har boet ude et års tid før, og der boede hun sammen med mig. Og der sagde hun ikke noget til at være alene kat.
    Det bliver også det bedste for hende, for Hankatten er lige lovlig hård ved hende. alt hans overskuds energi går ud over hende - desværre .
    Men hun har prøvet at være alene kat, selvom hun først havde levet et halvt år med ham, og det sagde hun ikke noget til.

Og tak for alle jeres svar smiley

• #13   27. mar 2010 Jeg bor også et sted hvor jeg gerne må ha kat - men ikk må lukke den ud , jeg har heldigvis ingen problemer med at min vil ud .
    Men i de fleste tilfælde laves disse regler hvis der bor mange børn og der derfor er en legeplads , for at undgå tis og afføring i sandkasser eks.
    I min bolig har man valgt at lave denne regel fordi jeg bor tæt på en stor hovedvej , så for kattens og billisternes skyld har man lavet denne regel .

• #14   27. mar 2010 Her er det fordi de går på andres biler.

Mange vil sikkert sige det er uansvarligt jeg har katte, når jeg ikke har gennemtænkt det.
    Men jeg tænker bare på hvad der er bedst for min kat.
    Og jeg kunne ikke vide han ikke ville trives inde da jeg fik ham.
    Min hun kat er der jo ingen problemer med, hun vil slet ikke ud.

Kommentér på:
Har i oplevet det ...

Annonce