Har I oplevet noget lignende? (adfærdsspørgsmål) Har I oplevet noget lignende? (adfærdsspørgsmål)
Hejsa - en lille spøjs ting, vores kat Hector gør.
Gør jeres det samme, eller ved I hvorfor?
Har ofte en bunke reklameblade liggende på bordet eller min kærestes skitser, der bare ligger.
Og noget som virkelig ligger Hectors hjerte nær er simpelthen at GRAVE i de blade og papirer, til de er spredt ud over hele bordet hvor derefter han bare ligger på dem, og ælter dem og ruller rundt om sig selv som meget tilfreds gut.
Han har siden været helt lille ikke holdt det hemmeligt at han ELSKER papir.. uanset om det er krøllet eller bare et stykke fladt. Har faktisk set ham selv RULLE en papirskugle ud af et alm A4 papir.
Har i oplevet noget lignende med jeres katte og papir, eller sådan noget?
jan 2010
Følger: 1 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 4
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 4 Emner: 23 Svar: 164
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Det bedste legetøj for mange katte er en stor papirspose, som de kan gemme sig i og lege. Man kan endda købe sådan nogle poser, hvor der er syet stof udenom. Jeg har selv lavet af de store skraldesække.
Hårbånd, snørrebånd og andet, der ikke er beregnet som kattelegetøj elsker mine, så det får de selvfølgelig lov til. Det skal siges at de har deres egne, så de ikke hugger snørrerbånd i vores sko.
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Susan - ja det skam godt være. Og nu når jeg tænker over det så den dag, vi skulle hente ham og med off. transports i 2 timer, havde jeg lagt en avis under et håndklæde i transp. kassen, og med det samme gravede han sig ned til avisen og lå der og sov heele vejen
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 85
Har I oplevet noget lignende? (adfærdsspørgsmål)