752 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Har I oplevet noget lignende? (adfærdsspørgsmål) Har I oplevet noget lignende? (adfærdsspørgsmål)

Hejsa - en lille spøjs ting, vores kat Hector gør.
Gør jeres det samme, eller ved I hvorfor?

Har ofte en bunke reklameblade liggende på bordet eller min kærestes skitser, der bare ligger.
Og noget som virkelig ligger Hectors hjerte nær er simpelthen at GRAVE i de blade og papirer, til de er spredt ud over hele bordet hvor derefter han bare ligger på dem, og ælter dem og ruller rundt om sig selv som meget tilfreds gut. smiley
Han har siden været helt lille ikke holdt det hemmeligt at han ELSKER papir.. uanset om det er krøllet eller bare et stykke fladt. Har faktisk set ham selv RULLE en papirskugle ud af et alm A4 papir. smiley

Har i oplevet noget lignende med jeres katte og papir, eller sådan noget? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har I oplevet noget lignende? (adfærdsspørgsmål)
  • #1   26. nov 2011 det gør min Kat Mikkel også, også når vi læset reklamer, så skal han bare ligge på dem smiley

• #2   27. nov 2011 Samme gør min bobcat. Han elsker at ligge på det og bare køre rundt i det. Han gør det også med pap og pap ska han helst bide i meget små stykker, sprede det ud over det hele også rulle sig i det. Men det er kun pap papir og reklamer ska han bar ligge på.

• #3   27. nov 2011 min forsøger sig skam også med bøger man læser i , og ja ellers pap skal bides i og resten skal spredes ud og ligges på eller rulles sammen....og bøgerne skal bides i og se om man kan få en side fri

• #6   27. nov 2011 ork ja, især Ciddi elsker at lave konfetti ud af papir eller strimle det. Især når jeg printer noget ud.
    Det bedste legetøj for mange katte er en stor papirspose, som de kan gemme sig i og lege. Man kan endda købe sådan nogle poser, hvor der er syet stof udenom. Jeg har selv lavet af de store skraldesække.
    Hårbånd, snørrebånd og andet, der ikke er beregnet som kattelegetøj elsker mine, så det får de selvfølgelig lov til. Det skal siges at de har deres egne, så de ikke hugger snørrerbånd i vores sko.

• #7   27. nov 2011 Hehe nårh så er jeg ikke den eneste der tit hører lyden af papir der rives og fåes i smiley Jamen han skal da bare have lov, når nu han er så glad for det.
    Susan - ja det skam godt være. Og nu når jeg tænker over det så den dag, vi skulle hente ham og med off. transports i 2 timer, havde jeg lagt en avis under et håndklæde i transp. kassen, og med det samme gravede han sig ned til avisen og lå der og sov heele vejen smiley Søødt.

• #9   27. nov 2011 hårelastikker...ohhh ja min går sågar så langt at han kommer sødt hen i sofaen og smyger sig om en og virkelig er kælen for at så tilfældigvis komme forbi bag nakken på en og så flink som han er tage ens elastik ud af håret og stikke af med den....LOL smiley jo dem elsker han også...de ender alle mere eller mindre i en papkasse han elsker at ligge i;) for så kan man ligge sig på dem og derved gemme dem smiley

• #10   27. nov 2011 Det oplever jeg også, mine bøger skal han lige grave på, og papkasser elsker han, ligge og sove i, bide i og lege tagfat omkring papkasser, og så stikker han også af med mine elastikker, sætter sig pænt ligesom når han venter på jeg kaster hans bolde for han skal løbe efter dem og komme tilbage med dem.. den sjoveste vane han har, er at han indimellem vil tage mine sokker af mine fødder smiley

Kommentér på:
Har I oplevet noget lignende? (adfærdsspørgsmål)

Annonce