{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Flyttet killingerne {{forumTopicSubject}}

ja så syntes jeg der kom lidt skår i den glæde jeg har haft de sidste 2 dage... neelie havde her til morgen flyttet killingerene og det er som sagt helt ok, men hun havde efterladt 1 som jeg måtte ta med ind til hende.... den lå lige så stille indtil jeg tog den, så begyndte den at skrige og straks var hun der, men så begyndte de andre at skrige og hun fløj tilbage til dem og lod igen den sidste være alene..... men nu er de alle samlet igen hvor hun har valgt at være
er der mon en grund til hun efterlader den alene


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flyttet killingerne
  • #1   3. apr 2010 Der kan godt være en grund, og det er at der er noget galt med killingen, så hun frastøder den, men det behøver ikke være sådan

  • #2   3. apr 2010 ok. lige nu spiser den hos hende.... tænker om det er den ( kan ikke se forskel) hun fik først og jeg hjalp med fostersækken. kan det være det der gør hun ikke føler tæt til den.... jeg vil prøve at købe erstatning og hjælpe den hvis hun blir ved.. venter på at blive hentet for at hente erstatning til den.. undskyld hvis jeg skriver usamhænding, men er lidt forvirret at vågne op til sådan noget

  • #3   3. apr 2010 Min mosters kat den fødte killinger rundt omkring i deres hus..
    De mente hvis selv at der ikke var noget galt med killingerne..
    Men det var bare katten der ikke kunne finde ud af at de skulle være samlet..

    Ved ikke om det er fordi at din missemor tror at der er noget galt med killingen...


  • #4   3. apr 2010 Jeg forstår godt hvad du skriver.
    ang erstatning ,giv først hvis de ikke tager på eller hvis de taber sig.og husk endelig ikke pulver..og bland op med kogt vand ca halvt af hvert


  • #5   3. apr 2010 Hanne.. ok, jeg vil lige veje dem igen og så se.. sidder og prøver at komme igennem til dyrlægevagten, men der er åbenbart travlt for der blir ikke svaret. men blir ved

  • #6   3. apr 2010 Britt...
    Jeg håber det er sådan det ligger... har nu igen luret ind gennem døren, og kunne se alle lå til hos hende, vil ikke gå helt ind til hende for ikke at stresse hende... hun er første gangs mor og virkede enorm stresset da den første kom... har ikke selv set hun flyttede dem da jeg sov imens, men min søn siger det så ud til hun havde mere end en i munden da hun smuttede med dem og så kom han og hentede mig... men nu ser hun ud til at nyde de ligger sammen med hende, men vil lige for en sikkerheds skyld snakke med en dyrlæge....


  • #8   3. apr 2010 så er der ro på her igen. har snakket med dyrlægen og hun siger at jeg skal bare ta det roligt, for så længe hun lader den die er der ikke noget galt. det er som nogle af jer siger, så er hun måske blevet forstyrret af dem hun har nåede at flytte, den sidste var jo stille så hun har sikkert valgt at ta sig af de flyttede først og så ville hente den sidste bagefter, men bare ikke nået det fordi min søn regerede så hurtigt og få vækket mig.. og har igen lige kigget til dem og de ligger alle fint og spiser lige nu smiley

Kommentér på:
Flyttet killingerne

Annonce