{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Killingerne flyttet hjemmefra. {{forumTopicSubject}}

Ja, i lørdags blev den sidste killing hentet, og nøj hvor var det svært.. for dælen jeg savner mine små uldtotter... Og jeg er bestemt ikke den eneste, Amira begyndte at kalde allerede da Campari blev hentet som den første, og efter den sidste blev hentet - Avalon - er også Silke begyndt at pive... Heldigvis kan hun lege lidt med moar har jeg set...

Æv hvor er det svært når man har knyttet sig så meget til dem, men ved selvfølgelig at de får gode hjem. Er også rigtigt glad for at jeg har hørt lidt fra hvordan det er gået med Avalon og Campari, det hjælper at man ved de har det godt.

Også bare typisk at de normalt er små bøller og den dag de så bliver afhentet er de bare de sødeste engle!!! Det gjorde det ik ligefrem nemmere at komme af med dem... De vil virkelig altid være elsket herfra.

Til de nye ejere af Avalon, Charmeur, Cassiopeia og Campari: I har fået de dejligste killinger i verden, pas rigtigt godt på dem og tillykke med dem!

Masser af hilsener fra Amira og Silke også smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killingerne flyttet hjemmefra.
  • #1   13. aug 2007 Ja, de får vel gode hjem..
    Vores er heldigvis for små til nye hjem stadig..
    Men moderen vil ikke savne dem, hun passer dem knap nok..
    De får kun hvad de lige behøver, ikke mere omsorg end det..


  • #2   13. aug 2007 Amira er virkelig en hønemor.. Silke får også stadig mælk...

  • #3   13. aug 2007 Hej Michelle.
    Det er der ikke noget at sige til....
    Charmeur som vi nu kalder Samson har det rigtig godt. Han er så nysgerrig og legesyg, og han har accepteret både min hund Trunte og Batman rigtig godt. Nogle gange er han stadig lidt bange for Trunte når hun er lidt for voldsom. Men han er en rigtig bølle og puttekat når han er træt. Vi er rigtig glade for ham alle sammen:)


  • #4   14. aug 2007 Det var dejligt at høre smiley Jeg havde egentlig også regnet med han hurtigt ville acceptere dem, han har atid været eventyrlysten og modig smiley Det er nok nærmere mig der er nervøs og savner mine små tumlinger... Selvom de nogle gange var ved at give mig grå hår ved at vælte planter og hoppe på mig om natten - så savner man egentlig de ting ekstremt når der pludselig er stille... De er jo ens små babyer smiley Men er glad for at de har fået søde ejere og gode legekammerater!

    Heldigvis har Amira overtaget rollen som hoppedyr, og har tonset rundt på mig og leget med Silke i nat, så Silke har da en smart erstatning som både leger, og forsyner med mælk.. det skal lige siges at Amira er noget tungere end killingerne når hun sådan hopper rundt på en!!! smiley


  • #5   14. aug 2007 .. er desuden også rigtigt glad for den respons jeg har fået på killingerne... Generelt er de nye ejere bare så glade og skriver at det er den dejligste og nemmeste lille killing de har fået med hjem, Avalons ejere skrev endda og tilbød at tage Silke hvis jeg nogensinde skal af med hende... Hvor gør det mig bare glad, og hvor er jeg stolt af mine små (næsten) artige uldtotter... Kan se at det ikke kun er mit hjerte de har sat deres små poteaftryk på smiley

Kommentér på:
Killingerne flyttet hjemmefra.

Annonce