{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

hvad skal man nu gi sig til? {{forumTopicSubject}}

ja min ene killing flytter hjemmefra i morgen :o(

den anden i uge 42 :o(

har stadig en der ikk er solgt.

men hvad skal man nu gi sig til når de er flyttet? her har man gået og nusset om dem lige fra man så dem blive født kl 5 om morgenen og så til nu hvor de kan det hele selv :o) det bliver godt nok tomt der hjemme.. hvad skal man nu gå og nusse om?
har selvfølgelig bine at nusse om men hun gider j heller ikke nusses 24/7 hehe, ved killingerne var der hele tiden en der lige ville lege eller nusses eller puttes osv

ja hvad plejer i andre at gøre for at formindske tomrummet lidt- man sidder jo helt og får lyst til at købe alle de killinger der er i markedet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad skal man nu gi sig til?
  • #2   16. sep 2008 Hehe ja jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre, tror jeg må finde en hobby jeg kan have når jeg ikke har killinger i huset :o)

    heldigvis flytter nuni først i uge 42 så pyha har ham lidt endnu.

    prinsesse er stadig til salg men ærligt så gør det mig ingen ting hvis hun ikke bliver solgt hehe. ud fra avlsmessigt ville det nok være bedre at beholde tia pga farve osv.
    men prinsesse er nu så sød og rigtig prinsesse agtig hehe så fin.

    men ja må se hvad jeg kan gi mig til :o)


  • #3   16. sep 2008 uha.. jeg kom af med de sidste 2 sidste babyer igår, og hvor er der tomt... fra 7 killinger og så til ingen smiley
    men er glad for de er flyttet over halvanden måned, men i morges passede jeg alligevel på de ikke løb ud, men de var der jo ikke smiley
    Så ja, hvad skal man lave nu? andet end at sms og irretere killingekøberne med spørgsmål om de små, om de har det godt, om maven fungere og om de sover godt om natten ?? :-))


  • #5   16. sep 2008 jeg har fundet mig en deltids hobby hehe so jeg kan bskæftige mig med når der ingen killinger er :o)
    at indrette skoæsker hehe, lave den "perfekte" stue osv hehe i forskellige design osv.

    men ja tia bliver så lidt endnu alligevel :o) så nu er vi igen 5 hjemme hos mig :o)


Kommentér på:
hvad skal man nu gi sig til?

Annonce